گروه گمشده نکرو ویژن

NecroVisioN Lost Company

۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

داستان بازی Necrovision Lost Company

نکرو ویژن: گروه گمشده  یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی اول میباشد که توسط The Farm 51 توسعه و در سال  2010 برای پی سی منتشر شد. شما در نقش یکی از سربازان جنگ جهانی اول قرار میگیرید که به وجود نیروهای شیطانی در جنگ پی برده است و بدین ترتیب مسئله را فرماندهان خود مطرح کرده است، اما طرح این مسئله از سوی یک سرباز رده پایین نتایج خوبی برای وی به همراه نداشته است و بدین ترتیب ماموران امنیتی تصمیم میگیرند تا شخصیت اصلی بازی را که شما در نقش آن قرار دارید را از بین ببرند.

 


درباره بازی Necrovision Lost Company

این بازی دنباله نسخه قبلی است و دنباله‌ای که درست به مانند نسخه‌ی اول موفقیت آمیز بود و جالب است بدانید که بازی تا به اینجا در فروشگاه استیم امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را کسب کرده است. بازی دارای سطح‌های منحصر به فرد، شخصیت‌ها، سلاح‌ها، عناصر گیم‌پلی و همچنین قهرمان جدید بوده که داستان اصلی گیم را از منظر مخالف ارائه می‌کند. اکنون به عنوان یک سرباز آلمانی در جنگ جهانی اول، کسی که نیروهای شیطانی در جنگ را راه انداخته کشف و شروع به مبارزه به همراهی تمام ملت‌ها میکنید.

 

ویژگی‌های نکرو ویژن:

  • 10 سطح جدید در مبارزات تک نفره
  • 15 شخصیت جدید
  • انواع سلاح مختلف و آپگرید شده
  • وسایل نقلیه جدید و قابل رانندگی
  • تکنیک های مختلف و مرگبار

 

جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Necrovision The Lost Company رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista (Operating System must be up to date with the latest patches)
پردازنده Intel Pentium 4 2.4GHz or AMD Athlon 64 +2800
حافظه 1 GB RAM (Microsoft® Windows® XP) / 1.5GB (Microsoft® Windows® Vista)
گرافیک 256 MB Video RAM or greater with DirectX9 Pixel Shader 3.0 support (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon X1600 or better)
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 8 GB

گروه گمشده نکرو ویژن

19/02/2010
The Farm 51
+18
حجم دانلود: 2.86 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄