تیم اکتشافی اسکار با زیرنویس فارسی

Scars Above.Farsi

کاوشگر SCARS برای تحقیقات به فضا ارسال می شود
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم گیمینگ

دانلود بازی Biomutant با زیرنویس فارسی

امتیاز زیرنویس: 5/10


درباره بازی Scars Above

Scars Above یک بازی تیرانداز اکشن ماجراجویی سوم شخص علمی تخیلی چالش برانگیز است که حس ارزشمند غلبه بر دشواری را با داستانی جذاب و پیچیده ترکیب می کند که در یک 

دنیای بیگانه اسرارآمیز برای کاوش اتفاق می افتد. یک ساختار بیگانه عظیم و مرموز در مدار زمین ظاهر می شود و کل جهان را مبهوت می کند. بشریت آن را "متاهدرون" نامیده است. تیم ارزیابی و پاسخ تماس حساس (SCAR) - متشکل از دانشمندان و مهندسان - برای بررسی به موقعیت فرستاده می شوند.

  

انتخاب قابلیت های شخصیت بازی



همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و Metahedron تیم را در سراسر فضا به یک سیاره فراخورشیدی مرموز می برد. بازیکن در نقش دکتر کیت وارد - یکی از اعضای SCAR - که گیج شده و تنها در یک محیط عجیب و خصمانه از خواب بیدار می شود و مصمم برای زنده ماندن، برای پیدا کردن خدمه خود و کشف رمز و راز پشت آنچه که رخ داده است، اقدام می کند. کیت یک فضانورد و یک دانشمند است – نه یک سرباز – اما او مصمم است تا برای زنده ماندن دست به هر کاری بزند. از ترکیبی از سلاح‌های دوربرد، دستگاه‌ها، مواد مصرفی و سلاح های سرد استفاده میکند باید سعی داشت در این بازی تاکتیک های موثر برای شکست دادن دشمنان را کشف کرد، در غیر اینصورت از بین بردن آنان به کار دشواری تبدیل می شود.

 


این عنوان در 28 فوریه 2023، برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و مایکروسافت ویندوز و استیم عرضه شد. در Scars Above، بازیکن نقش دکتر کیت وارد، یکی از اعضای ماموریت فضایی SCAR را بر عهده می گیرد که متشکل از او و سه فضانورد دیگر است که برای بررسی ساختاری مرموز که به طور ناگهانی در مدار زمین ظاهر شد، فرستاده می شوند. که تصمیم گرفته اند آن را «متاهدرون» بنامند. اما هنگام تلاش برای نزدیک شدن به این متاهدر، کشتی به نیروی گرانشی آن مکیده می شود و آنها به سیاره ای ناشناخته منتقل می شوند. کیت به تنهایی از خواب بیدار می شود، و باید با استفاده از هوش خود و با ابزارهای دیگری که در سفر جمع آوری کرده مسلح می شود، بقیه خدمه خود را پیدا کند، همچنین تحقیق کند آنها کجا هستند، چگونه نجاتشان دهد، و مهمتر از همه، زنده ماندن از موجودات فضایی که در آن سیاره زندگی می کنند.

تیم اکتشافی اسکار با زیرنویس فارسی

28/02/2023
حجم دانلود: 15 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄