راهی برای خروج با زیرنویس فارسی

A Way Out.Farsi

راهـی بـرای رهـایـی ...
۱۰ | ۸.۳
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم جی باز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 7/10

درباره بازی A Way Out

A Way Out یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Hazelight توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این دومین بازی ویدئویی است که توسط Josef Fares پس از Brothers: A Tale of Two Sons کارگردانی می شود. A Way Out گزینه تک نفره ندارد. این بازی در حالت آفلاین یا آنلاین تقسیم صفحه نمایش co-op بین دو بازیکن قابل پخش است. این بازی در 23 مارس 2018 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و طی دو هفته بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

 

A Way Out یک بازی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. این به طور خاص برای حالت دو نفره با صفحه نمایش تقسیم شده طراحی شده است، به این معنی که باید با بازیکن دیگری بصورت آفلاین یا آنلاین به بازی ملحق شود در حالی که صفحه نمایش هر دو بازیکن در کنار یکدیگر نمایش داده می شود. در بازی، بازیکنان لئو و وینسنت، دو زندانی محکوم را کنترل می کنند که باید از زندان فرار کنند. همانطور که داستان هر دو قهرمان به طور همزمان بیان می شود، پیشرفت آنها ممکن است هماهنگ نباشد، که ممکن است منجر به این شود که یک بازیکن بتواند شخصیت خود را کنترل کند، در حالی که بازیکن دیگر در حال تماشای یک Demo است. بازیکنان برای پیشرفت باید با یکدیگر همکاری کنند و هر موقعیتی را می توان متفاوت دید و هر دو شخصیت نقش های متفاوتی را ایفا می کنند. به عنوان مثال، در طول یک بخش اولیه از بازی، بازیکنی که وینسنت را کنترل می‌کند باید حواس پرستار و نگهبان را پرت کند، بنابراین بازیکنی که لئو را کنترل می‌کند می‌تواند یک ابزار برای کمک به فرارشان پیدا کند، که این نقش‌ها ثابت نیستند، و ممکن است دفعه ی بعدی جای شخصیت ها عوض شود. بازیکنان می‌توانند با بسیاری از شخصیت‌های غیرقابل بازی تعامل داشته باشند و گزینه‌های گفتگو برای بازیکنان وجود دارد.

راهی برای خروج با زیرنویس فارسی

23/03/2018
حجم دانلود: 18 GB
کد بازی:
۲۵,۰۰۰
تومان
پرداخت آنلاین افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۸
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

09308567654 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ گزارش

سلام. من این نسخه رو خریدم ولی کنترلر رو نمیشناسه . کنترلر ایکس باکسه و همه گیم هارو بشتیبانی میکنه ولی روی این گیم چرا نمیاد؟

پاسخ اپراتور (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام با استفاده از برنامه X360CE دسته رو بشناسونید
ارسال پاسخ
1
sadrangn نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ گزارش

با جی باز نمیشه به صورت آنلاین بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر.
ارسال پاسخ
ArianTheFrog نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ گزارش

آنلاین میشه بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
ارش نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ گزارش

چرا نمیشه دانلودش کرد

پاسخ اپراتور (۲۶ تیر ۱۴۰۳)
سلام به زودی قرا میگیره
ارسال پاسخ
matinsahebi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

چرا دانلود نداره؟

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ