کائو کانگورو با زیرنویس فارسی

Kao The Kangaroo.Farsi

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم جی باز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 9.5/10

درباره بازی Kao The Kangaroo

Kao The Kangaroo یک پلتفرمر سه بعدی از کهنه‌کارهای ژانر Tate Multimedia است که در آن یک کانگورو در تلاش برای کشف حقیقت در مورد ناپدید شدن پدرش، جسور، گستاخ اما دوست داشتنی است.


کائو در طول سفر خود طیف گسترده ای از محیط های بسیار زیبا را کشف خواهد کرد که هر کدام رازهایی برای کشف در خود دارند. در هر مرحله، کائو با چالش های جدیدی روبرو می شود. او باید از تمام مهارت‌هایش در حین یادگیری مهارت‌های جدید استفاده کند... همه آنها برای دنیایی که در آن زندگی می‌کند طبیعی نیستند! همانطور که می گویند، این سفر است که ما را می سازد، نه مقصد.

Kao The Kangaroo با الهام از دوران اوج پلتفرمرهای سه بعدی و همچنین بنای میراث 21 ساله کائو، مملو از پرش، کوبیدن، حل پازل و جمع آوری فراوان است. یک ماجراجویی شگفت انگیز کاملاً جدید با تمام جذابیتی که نه تنها از ژانر، بلکه از خود کائو انتظار دارید!


دنیای زیبا و روشن کائو پر از شخصیت های رنگارنگ است که منتظرند شما با آنها ملاقات کنید... در برخی موارد (سعی کنید) آنها را شکست دهید! از مربیان خردمند و مخترعان کنجکاو گرفته تا قلدرهای بزرگ قدیمی، بازیگران Kao The Kangaroo به همان اندازه که گسترده است به یاد ماندنی است! 


در طول سفر، کائو باید بر بسیاری از دشمنان غلبه کند. مهاجمان سریع و زیرک.  کائو باید از تمام درس هایی که آموخته برای شکست دادن کسانی که در مقابل او ایستاده اند استفاده کند…


دستکش های اسرارآمیز و مسحورکننده که کائو روی پنجه هایش دارد، هنوز به طور کامل آزاد نشده اند. آنها ابزاری کلیدی در سفر کائو خواهند بود و به دفع دشمنان و عبور از جهان کمک می کنند. آیا اسرار قدرت آنها هرگز به طور کامل درک خواهد شد؟ کائو نگاه می کند تا بفهمد.


کائو کانگورو با زیرنویس فارسی

11/05/2022
حجم دانلود: 4 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

qhamedq76 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ گزارش

سلام و وقت بخیر و خسته نباشید
امکان دانلودش نیست ! لینک یا گزینه دانلود نمی‌بینم. به نظر بازی خوبی میاد . حیف!

ارسال پاسخ