Edo
@Edorisu
۱۰
بازیها
۰
مدالها
۱۶۶۱:۳۰
ساعات بازی
درباره کاربر
For Those Who Come After
تاریخ عضویت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۴











بسیار عالی.
استلار بلید قرار نمیدید ؟
بسیار عالی.
بازیهای سبک انیمه ای بیشتر بزارید.
نمونه :
بازی AI limit ، سری بازیهای فاینال فانتزی ، بازی minds beneath us ، بازی persona ، بازی code vein ، سری بازیهای sword art online ، بازی Dolls Nest ، بازی CRYMACHINA ، بازی valkyrie elysium
داستان طولانی به همراه DLCهای جذاب.
مپ بزرگ و گرافیک بسیار عالی.
سبک بازی و مبارزه عالیه اما اوایل ممکنه یکم سخت باشه ولی عادت میکنید.
امکانات و قابلیتهای زیادی داره مثل چونه زدن سر قیمت ایتمی، ساخت دارو سر میز که باید دستور ساختش از کتاب بررسی کنید و قدم به قدم درستش کنید، بازی تاس داخل تاورنها و خیلی دیگه.
همچنین انتخاب دیالوگها روی روند داستانی تاثیر میزاره. دیالوگ با عکس شمشیر باید قدرت بالا ببرید، برای دیالوگ با عکس قلب باید charisma بالا باشه(وسایل نو و تمیز بودن)، برای اون دیالوگ دیگه speech باید بالا ببرید که هرچه با مردم صجبت کنید بالاتر میره.
آخرین سطح برای کاراکتر، مهارتها و بقیه 20 هست. بازی کنید و لذت ببرید.
فکرشو نمیکردم یک بازی 2.5 بعدی انقدر خوب باشه. اولش همینطوری دیدم و دانلود کردم، فکر میکردم زود تموم بشه و حوصله سر بر باشه... اما بیخیال از اینکه یکی از بهترین بازیهای 2.5 بعدی رو دانلود کرده بودم. داستانش خیلی عالی بود، منکه حال کردم و بهتون پیشنهاد میکنم بازی کنید.
سبک بازی معتاد کنندست. از نظر داستانی یکم ضعیف. گرافیک و کیفیت بازی عالی بود اما حجمش میتونست کمتر از اینا باشه. از نظر درجه سختی بازی دیگه چه انتظاری میشه داشت از این شرکت... جوری بود که از sekiro بیشتر منو اذیت کرد.
زیادی گاهی اوقات سخت میشه دوستان اما بعد از چندبار مردن دستتون میاد حرکات دشمنا و کار رو یکسره میکنید.
عالی بود