Dark Souls III

Dark Souls III

نبردی بسی دشوار، اما جذاب !
۱۰ | ۹.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

نسخه Dark Souls III:The Ringed City V1.15


Dark Souls III با سبک اکشن و نقش آفرینی (Action Role Playing Game) در سال 2016 به بازار آمد. این بازی از نظر داستانی مانند سری‌های قبلی آن در مورد جنگ آتش و تاریکی است. در بازی Dark Souls که به صورت سوم شخص ارائه شده ‌است، مبارزه با دشمنان با انواع سلاح‌های مربوط به این نوع از فضا مانند شمشیر، تیر و کمان و اشکال ابتدایی مواد منفجره در نظر گرفته شده که برای بازیکن جذابیت بسیاری در بر دارد. 

 

مبارزات متنوع، فضاهای متفاوت که هر کدام الگو‌های خاصی را می‌تواند در بر داشته باشد، حرکات متنوعی که برای کاراکتر در نظر گرفته شده است و در کنار این موارد جزئیات بیشتر نسبت به بازی‌های قبلی Dark Souls از ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود، هرچند در این بازی نسبت به سری‌های گذشته گستره بازی کاهش یافته است. لازم است عنوان گردد که بازی در برخی از مراحل بسیار سخت دنبال می‌شود و برای پیشروی در بازی، بازیکن باید صبر و حوصله بسیاری داشته باشد، اما وجود جزئیات بیشتر و قابلیت ارتقا با توجه به عبور از مراحل انگیزه کافی برای ادامه بازی را فراهم می‌آورد. گرافیک مناسب طراحی شده با وجود کاراکترهایی قابل بازی که قابلیت‌های بسیاری از جمله حرکات سریع یا حمل سلاح‌های سنگین در مبارزه یا توانایی استفاده از سحر و جادو، بازیکن را مجاب می‌کند تا از تمامی فکر و استراتژی‌های مربوط به بازی کمک گرفته تا بتواند بازی را به صورت مطلوبی به پایان برساند.

 

بطور کلی این عنوان از درجه ی سختی بخصوصی برخوردار است و بازی کردن این بازی کار هرکسی نیست.  این بازی صبر و حوصله ی زیاد و پشتکار بالایی را می طلبد. فرمول موفقیت آمیز این است که نباید از سختی زیاد بازی در همان ابتدای بازی دلگیر شد، چراکه آزمونی توسط سازندگان است برای اینکه مشخص شود شما مرد میدان هستید یا خیر ! با صبر و حوصله و پشتکار به روند این بازی عادت می کنید و از این سختی لذت خواهید برد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7950 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 290X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Dark Souls III

12/04/2016
FromSoftware
+18
حجم دانلود: 26 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

aryanalamgir نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ گزارش

عالی

ارسال پاسخ
Bily Boy نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ گزارش

با سلام
امکان اضافه کردن dlc‌ها به صورت دستی هست ؟

پاسخ اپراتور (۱۵ فروردین ۱۴۰۳)
سلام فکر نکنم بشه.
ارسال پاسخ
AmirAliKl727 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ گزارش

سلام خسته نباشید نسخه فعلی بازی چی هست؟ و آیا تمام دی ال سی هارو داره و بسته الحاقی the ringerd city داره؟ اگر میشه به تمام سوالاتم جواب بدید ممنون

پاسخ اپراتور (۲۴ آبان ۱۴۰۲)
سلام خیر بدون dlc هست و فقط خود بازی هست.
ارسال پاسخ