Dark Souls II

Dark Souls II

برخواسته از دل تاریکی
۱۰ | ۹.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Dark Souls II یک بازی در سبک اکشن-نقش‌آفرینی (Action-Role playing)، با دوربین سوم‌شخص می‌باشد. بازی دارای حالات تک‌نفره و چندنفره برای بازی کردن می‌باشد، که در هر دو حالت بازیکن می‌تواند قسمت داستانی بازی را دنبال کند با این تفاوت که در حالت چندنفره این عمل به صورت همکاری‌کننده (Co-up) انجام می‌شود. فضای بازی فانتزی و آمیخته با درون‌مایه‌های جادو و طلسم می‌باشد.‌ 

 

داستان بازی به این شکل آغاز می‌شود که شخصیت اصلی توسط جادویی سیاه تبدیل به یک Undead (مرده ی متحرک) می‌شود. نفرینی برای او که تا ابد زنده باشد ولی در حالتی بدون حافظه و بی روح از موجودیت خود رنج ببرد. او برای از بین بردن این طلسم به پادشاهی Drangleic که سالیان پیش سقوط کرده سفر می‌کند تا 4 شئ خاص را به دست بیاورد. این بازی و به طور کلی سری Dark Souls از جمله بازی‌هایی هستند که به درجه ی سختی زیاد معروف هستند. سختی این بازی در حدی است که بازیکن ممکن است در حین بازی کردن به این نتیجه برسد که بهتر است بازی را رها کرده و آن را ادامه ندهد، ولی جذابیت موجود در بازی باز هم مخاطب را جذب کرده و او را به نحوی مجاب می‌کند تا بازی را به انتها برساند. طراحان بازی را بر اساس تشویق و تنبیه طراحی کرده‌اند، به این شکل که اگر بازیکن مرتکب اشتباه و یا سهل‌انگاری شود، عواقب آن را می‌پردازد. 

 

به عنوان مثال در مقابله با ساده‌ترین دشمنان هم اگر دقت لازم اعمال نشود، بازیکن با دریافت چند ضربه خواهد مرد. در عین حال اگر بازیکن دقت لازم را به خرج دهد، امتیازات جالبی را به دست خواهد آورد. اگر بخواهیم مثالی برای این موضوع عنوان کنیم، باید به معماهای بازی اشاره کنیم، که اگر بازیکن آن‌ها را حل کند، گاهی گنج‌هایی به دست می‌آورد که در کل جریان بازی تأثیر زیادی دارند. به شکل خلاصه باید گفت که مردن شخصیت اصلی در روند بازی بسیار طبیعی است و کررات اتفاق می‌افتد. گرافیک بازی در حد مناسبی ارائه شده است، البته در ابتدا قرار بوده که بازی با گرافیکی بالاتر از آنچه هست، انتشار یابد. صداگذاری بسیار مناسب بوده و در کنار طراحی فضای بازی به انتقال احساسات مختلف به بازیکن، کمک بسیاری می‌کند. قسمت چندنفره بازی نیز از امکانات خاص آن محسوب می‌شود و به گفته اکثر مخاطبین این قسمت از بازی دارای تجربه‌ای متفاوت است. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E8500 @ 3.16GHz | AMD Phenom II X2 555 Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz | AMD A8-3870K APU
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 9600 GT (512MB) / AMD Radeon HD 5870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 465 (1GB) / AMD Radeon HD 6870 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 14 GB

Dark Souls II

11/03/2014
FromSoftware
+18
حجم دانلود: 3.95 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ایدین ف نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام بنده بازی را کامل نصب کردم اما وقتی که بازی رو ران کردم ارور steam-api dll داد بعد اینکه dll رو ریختم و این ارور برطرف شد یک ارور دیگری داد 0xc0000142 هر کاری هم کردم رفع نشد اگه میشه یه راه کاری بگید ممنون میشم

پاسخ اپراتور (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سلام از خودتون DLL اضافه نکنید پوشه بازی رو تو EXCLUTIONS انتی ویروس اضافه کنید و از چرخ دنده بازنشانی کرک بزنید
ارسال پاسخ
falcon نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ گزارش

سلام.لطفا bloodborne رو هم بزارین.الدن رینگ رو هم خیلی وقته منتظریم.بازی‌های میازاکی فوق العاده ان

ارسال پاسخ
GFG/Amir5975 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ گزارش

اگر میشه dlc‌های باز هم قرار بدید که بتونیم خودمون اد بدیم در بازی ممنون

ارسال پاسخ
GFG/Amir5975 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ گزارش

ایا بازی فشرده هست؟
اخه حجم بازی از اون چیزی که در سایت‌ها میبینم حداقل نصفه میشه یه توضیحی بدید؟

پاسخ اپراتور (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سلام بدون dlc هست بازی.
ارسال پاسخ
احمد الربیعی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ گزارش

سلام برادر میگم نسخه بدون dlc که دانلودش کنم؟

پاسخ اپراتور (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سلام بله dlc نداره.
ارسال پاسخ