Mhdnz88
۴
بازیها
۰
مدالها
۰۱:۱۴
ساعات بازی





من باری رو ران میکنم
تنظیمات رو الترا میزارم 4k
ولی میرم تو بازی
خود به خود رو low
هست انگار بازی نسل ۷ میشه
مشخصات ۴۰۸۰
I513400f
لطفا راهنمایی کنید
پوشه لایو ادیتور نیست میشه لطفا بزارید داتلود کنم چون اونایی که من دانلود میکنم اجرا نمیشه
یه نسخه که اجرا میشه ریپلای کنید من دان کنم با تشکر
بازی اصلا اجرا نمیشه
ممنون میشم جواب بدید
ببخشید چندتا سوال پرسیدم جواب نمیدید
الان این ورژن چنده fc26 بدون ابدیتا بخام دانلود کنم چند هست؟
و اگه ابدتاشو بحام دانلود کنم خود لانچر نصب میکنه یا من باید تو پوشه بازی بریزم؟
میشه ماد منیجر هم روش اجرا کرد برای بازی؟