Castlevania: Lords of Shadow

Castlevania: Lords of Shadow

من سایه تیره ای هستم که دل آدم ها را می لرزاند
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Castlevania: Lords of Shadow یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط MercurySteam و Kojima Productions ساخته شده است که توسط Konami منتشر شده و در 5 اکتبر 2010 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. نسخه PC در 27 آگوست 2013 منتشر شد. این بازی ریبوت سری Castlevania است. داستان در اروپای جنوبی در قرون وسطی می گذرد، داستان بر گابریل بلمونت و تلاش او برای شکست دادن یک شیطان معروف به اربابان سایه و نجات همسرش متمرکز است. بازیکن در محیط های سه بعدی گابریل را کنترل می کند که از مهارت های سلاح های سرد برای شکست دادن دشمنان استفاده کرده و برای پیشروی در بازی پازل هایی را حل می کند.

 

این بازی در ابتدا به عنوان Lords of Shadow معرفی شد و هیچ ارتباطی با سری Castlevania ذکر نشده بود. این کار برای مخفی نگه داشتن برنامه‌های آن‌ها برای تغییر اساسی جهت اسطوره‌های Castlevania و جلوگیری از انتشار نسخه دیگری از سری بازی، Castlevania Judgment، انجام شد. هیدئو کوجیما، خالق سری متال گیر، به تولید این عنوان کمک کرد. موسیقی توسط آهنگساز اسپانیایی Óscar Araujo ساخته شده است که برای کارش در این بازی تحسین شده است.

 

این بازی فروش خوبی داشت و نقدهای مثبتی از سوی انتشارات بازی های ویدیویی دریافت کرد. به خاطر عناصر جدیدی که به فرنچایز ارائه کرد، با تحسین خاص برای داستان، مبارزات، تصاویر، موسیقی و کارگردانی هنری آن مورد تحسین قرار گرفت. کونامی درخواست کرد که تیم توسعه عناوین بیشتری را در رابطه با Lords of Shadow تولید کند. این شامل دو دنباله به نام‌های Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate و Castlevania: Lords of Shadow 2 است.

 

Lords of Shadow یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی است که در آن بازیکن کنترل شخصیت اصلی گابریل بلمونت را بر عهده دارد. این مبارزه شامل یک شلاق زنجیری جمع شونده به نام Combat Cross است. بازیکن می‌تواند تا چهل ضربه ی ترکیبی که در طول بازی باز می شوند را با آن اجرا کند. حملات شامل حملات مستقیم سنگین برای آسیب رساندن به یک دشمنان و حملاتی با وسعت بالاتر اما ضعیف تر برای صدمه زدن به چند دشمن بطور همزمان تقسیم می شود. همچنین قادر به تعامل با سلاح های ثانویه مانند چاقو، آب مقدس و سایر مواردی است که قابل ارتقا هستند. علاوه بر این، حملات را می‌توان با سیستم جادویی نور و سایه ترکیب کرد، که به ترتیب جادوهایی با هدف دفاع و تهاجم هستند. شلاق قابل ارتقا است و همچنین می تواند برای محافظت در برابر حمله حریف استفاده شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3400+ Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Phenom X4 Quad-Core GP-9530
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 330 (512MB) / AMD Mobility Radeon HD 3650 (512MB) NVIDIA GeForce GTS 250 (1GB) / AMD Radeon HD 6670 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Castlevania: Lords of Shadow

05/10/2010
Kojima Productions
Konami
+18
حجم دانلود: 8.35 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Hadihaji نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ گزارش

سلام
لطفا قسمت دومش رو هم بزارید

ارسال پاسخ
امیر تکاور نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ گزارش

چرا بازی اینقدر باگ داره !

پاسخ اپراتور (۲۵ خرداد ۱۴۰۲)
سلام
این نسخه اخرین نسخه ای هست که تو سال خودش کرک شده.
ارسال پاسخ