adlsary1
adlsary1 adlsary1
۱۲ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۳۶۹۶:۵۰ ساعات بازی

درباره کاربر

ohh lord protect me from my friends i can take care of my enemies
تاریخ عضویت: ۲۹ اسفند ۱۴۰۴

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Resident Evil Requiem
Resident Evil Requiem
۱۳ روز پیش

بازی مورد علاقه

The Walking Dead The Telltale Definitive Series
The Walking Dead The Telltale Definitive Series
۱۴۰۵/۰۱/۰۶ ساعت ۰۳:۵۵
۱,۸۳۹ ساعت بازی

بازی‌ها

Resident Evil Requiem
Resident Evil Requiem
۷۵ گیگابایت
۱۳
۰
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
۶۷ گیگابایت
۲۷
۰
A Plague Tale: Innocence
A Plague Tale: Innocence
۱۰.۹ گیگابایت
۱۹
۰
Dark Souls: Remastered
Dark Souls: Remastered
۶.۹۲ گیگابایت
۰
۰
Resident Evil 4 Remake
Resident Evil 4 Remake
۵۵.۵ گیگابایت
۷۰۵
۰
Cuphead
Cuphead
۴.۸ گیگابایت
۴
۰
Clair Obscur Expedition 33
Clair Obscur Expedition 33
۴۲.۶ گیگابایت
۶۱
۰
Blasphemous
Blasphemous
۱ گیگابایت
۰
۰
Reanimal
Reanimal
۱۱.۹ گیگابایت
۴۲۲
۰
The Walking Dead The Telltale Definitive Series
The Walking Dead The Telltale Definitive Series
۴۷ گیگابایت
۱,۸۳۹
۰
Call of Duty: WWII
Call of Duty: WWII
۷۵ گیگابایت
۶۰۶
۰
سکیرو:سایه‌ها دوبار میمیرند با زیرنویس فارسی
Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition.Farsi
۱۵ گیگابایت
۰
۰

بازی‌ها

Forza Horizon 5 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۳ گزارش

من ویندوزم 10 هستش ولی اپدیت نکردم بازی مشکلی پیش نمیاد براش ؟

پاسخ اپراتور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام حتما باید نسخه ۲۲h2 باشه ورژن ویندوز
ارسال پاسخ
Resident Evil Requiem نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۳ گزارش

تستش کردید اوکیه دادا ؟

ارسال پاسخ
1
Resident Evil Requiem نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ گزارش

داداش تروخدا ووکانگ رو بذارید خسته شدیم

ارسال پاسخ
1
Split Fiction نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۷ گزارش

سلام و عرض ادب از کنترلر پشتیبانی میکنه یا نه ؟

ارسال پاسخ
Elden Ring: Shadow of the Erdtree نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۳ گزارش

داداش تروخدا یه راه حل بهم بده من بازی رو دانلود کردم اجرا شد همه چی فیکسه ولی وقتی کنترلر رو وصل میکنم کار نمیکنه که هیچ انالوگ هم به صورت 360 درجه همینجوری میچرخه فقط چرا ؟

ارسال پاسخ
1
Elden Ring: Shadow of the Erdtree نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۶ گزارش

سلام داداش الدن با DLC هستش یا نه لطفا جواب بده 3>

پاسخ اپراتور (۶ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بازی با dlc هست
پاسخ adlsary1 (۱۰ فروردین ۱۴۰۵)
دمت گرم داداش ( بعد با کنترلر میشه پلی داد ؟ چون من بازی re4 و expedtion 33 رو با کنترلر ps5 پلی دادم میخوام ببینم با اینم میشه یا نه😄
ارسال پاسخ
2