Cuphead

Cuphead

این یکی از دشوارترین بازی های دنیاست
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12



Cuphead توسط Studio MDHR ساخته و منتشر شده است. شخصیت بازی Cuphead یک فنجان کوچک و انسان‌نماست که پس از باختن یک بازی مقابل شیطان، به جستجویی فرستاده می‌شود تا روح بدهکاران فراری را به عنوان پرداختی برای از دست دادن Cuphead پس بگیرد. در بازی، حداکثر دو بازیکنان Cuphead و یا برادرش Mugman را کنترل می کنند تا در چندین سطح و باس فایت مبارزه کنند. بازی ساختار روایی سفت و سختی ندارد. با پیشرفت بازی، قهرمان داستان قدرت و توانایی های بیشتری به دست می آورد و در نهایت خود شیطان را تهدید می کند. با این حال، بازیکنان فقط می توانند تعداد محدودی از این توانایی ها را در یک زمان معین تجهیز کنند.

 


سازندگان بازی، برادران چاد و جرد مولدنهاور، از سبک شلنگ لاستیکی عصر طلایی انیمیشن آمریکایی و ویژگی‌های سوررئالیستی آثار استودیو انیمیشن والت دیزنی، استودیو فلیشر، کارتون برادران وارنر، استودیو کارتون MGM و والتر لانتز الهام گرفتند. این بازی به ‌خاطر انیمیشن و موسیقی متن آن مورد توجه قرار گرفته است. تمام دارایی‌های درون بازی از انیمیشن‌های دست ‌کشیده شده با نقص‌های عمدی انسانی استفاده می‌کردند، و موسیقی متن فیلم برای یک گروه Jazz کامل نوشته و ضبط شد.

 


Cuphead در سال 2010 معرفی شد، یک پیش نمایش در E3 2014 داشت و در سال 2017 به عنوان یک نسخه ی انحصاری زمان بندی شده برای ویندوز مایکروسافت و ایکس باکس وان منتشر شد و سپس پورت های سیستم های دیگر اضافه شد. این بازی یک موفقیت تجاری بود و دو میلیون نسخه در عرض دو هفته پس از انتشار و شش میلیون نسخه در دو سال فروخت. Cuphead مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و به دلیل سبک هنری، گیم پلی، موسیقی متن و سختی آن تحسین شد. مورد دوم برای بررسی دقیق مورد توجه قرار گرفت، با چندین رسانه که Cuphead را یکی از سخت‌ترین بازی‌های ویدیویی که تا کنون ساخته شده است، نامیده‌اند. این بازی برنده چندین جایزه از جمله سه جایزه Game، سه جایزه D.I.C.E. جوایز، و جایزه بازی‌های آکادمی بریتانیا شد.


کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo E8400 @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+ Intel Core i5 750S @ 2.40GHz | AMD Athlon X2 450
حافظه 3 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 9600 GT (512MB / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GT 730 (1GB) / AMD Radeon HD 3870 X2 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 7 GB

Cuphead

29/09/2017
Studio MDHR
Studio MDHR
+12
حجم دانلود: 4.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

reilxxx نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

سلام این نسخه dlc رو کاور میده؟

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام بله.
ارسال پاسخ
مهدی رضایی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ گزارش

سلام وقت بخیر
اگر این بازی را من و دوستم از اینجا دانلود و رو دو سیستم نصب کنیم میتونیم با هم بازی کنیم؟

پاسخ اپراتور (۱۵ آذر ۱۴۰۲)
سلام خیر متاسفانه.
ارسال پاسخ
sourena988 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ گزارش

چرا دسته تو بازی کار نمیکنه؟

ارسال پاسخ