Blasphemous
قابل اجرا در ویندوزدرباره بازی


نفرینی شوم سرزمین Cvstodia و ساکنینش رو در برگرفته — نفرینی که فقط با نام معجزه شناخته میشه.
تو در نقش توبهکار بازی میکنی — تنها بازماندهی قتلعام اندوه خاموش. گرفتار در چرخهای بیپایان از مرگ و تولد دوباره، حالا این تویی که باید این سرزمین رو از سرنوشت شومش نجات بدی و به ریشهی رنج خودت برسی.
دنیایی کابوسگونه با مذهبی پیچخورده رو کشف کن، و رازهای دفنشدهی درونش رو یکییکی بیرون بکش. با کمبوهای ویرانگر و اعدامهای وحشیانه، لشکری از هیولاهای چندشآور و غولآخرهای عظیمالجثه رو که تشنهی تکهتکه کردنت هستن، به خاک و خون بکش. تکهتکه دنیارو بگرد، و یادگاریها، دونههای تسبیح و دعاهایی رو پیدا کن که نیروی آسمونی دارن و تو رو در مسیر رهایی از این نفرین ابدی همراهی میکنن.

کاوش در جهانی غیرخطی: با دشمنای هولناک و تلههای مرگبار روبهرو شو، از سرزمینهای متنوع و خطرناک بگذر، و توی دنیای تاریک و گوتیک Cvstodia دنبال رستگاری بگرد.
میخوای همین حالوهوا رو برای بخشهای آموزشی یا توضیح آیتمها هم حفظ کنم؟
نبردی بیرحم: قدرت Mea Culpa رو آزاد کن — شمشیری که از دل عذاب وجدان زاده شده — و دشمنتو تکهتکه کن. کمبوهای مرگبار و حرکات ویژهی جدید بهدست بیار و هرچی سر راهته پاکسازی کن.
دوست داری متنها یهکم شاعرانهتر یا سنگینتر بشن، یا همین لحن محاورهای و خشن برات ایدهآله؟
خشمتو رها کن و از تیکهتیکه کردن خونین دشمنات لذت ببر — اونم توی انیمیشنهایی بینقص و پیکسلی که با ظرافت تمام طراحی شدن.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 7 (SP1) x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core2 Duo E8400 @ 3.00GHz | AMD Phenom II X2 550 | Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz | AMD FX-9370 Eight-Core |
| حافظه | 4 GB | 8 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 260 (1GB) | Radeon HD 4850 (1GB) | GeForce GTX 960 (4GB) | Radeon R7 370 (4GB) |
| DirectX | DirectX 11 | DirectX 11 |
| ذخیرهسازی | 4 GB | |
تازه Blasphemous رو نصب کردم و تعریفش رو شنیده بودم، زیرنویس فارسی هم خودم بهش اضافه کردم ولی این بازی نیاز داره زبان انگلیسی خوبی داشته باشید، چونکه زیرنویس فارسیها خیلی خوب نمیتونن متن شاعرانه داستان رو ترجمه کنند. از نظر گرافیک خیلی کیفیت بالایی نداره و تنظیمات گیم پلی هم خیلی زیاد و متنوع نیست و برای من باگ هم داشت مثلا گزینه exit از بازی رو نداشت، ولی گیم فضای خاصی داره که آدم رو کنجکاو میکنه. چیزی که بیشتر توجه من رو جلب کرد داستان بازیه که درباره نیرویی شبیه خدا به نام میراکل (Miracle) است؛ نیرویی که ایمان و آرزوهای مردم را به شکل عجیبی به رنج و عذاب تبدیل میکنه، تا جایی که بازی کردم فهمیدم خیلی از دشمنها در واقع انسان هایی بودند که به خاطر همین رنج و توبههای افراطی تغییر شکل داده اند. حتی باس اول بازی هم ظاهراً به خاطر همین رنج و عذاب به آن شکل عجیب تبدیل شده. همین فضای تاریک و داستان متفاوت باعث شده ادامه بازی برایم جالب بشه .
خفنترین گیمی بود که تاحالا بازی کردم فقط باس فایتاش یکم سخته
سلام
وقتی وارد بازی میشم همچی اوکی هست اما وقتی میرم به قسمت نیو گیم بعد وقتی میخواد بازی شروع بشه صفحه سیاه میمونه مدت زیادی هم وایسادم تا بالا بیاره اما همینطور صفحه سیاه میمونه میشه راهنمایی بکنید؟
خدا
AWLI
با سلام
با کنترلر PS5 ظاهرا سازگار نیست کلیدها عجیب غریبه و توی محیط بازی آیکونهای کنترلر نمایش داده نمیشه خیلی سخت میشه با کنترلر بازی کرد
درود خواستم فقط گزارش کنم که یکی از عکسا واسه ورژن دوی بازیه و اینکه توی دیسکریپشن بازی سوالاتی که به نظر میاد چت جی پی تی پرسیده به چشم میخوره و در کل بازی شاهکاره پیشنهادش میکنم
یکی از بهترین بازیها با داستان فوق العاده حتما با واکترو برین بازی جلو چون بدون اون داستان بازی نمیفهمین
خیلی بازی خوبی هست و ممنون از تیم جی باز که این بازی رو قرار دادن