amirtoti11
amirtoti11 amirtoti11
۴ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۰۸:۰۵ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۱۰ آذر ۱۴۰۴

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Resident Evil 3 Remake
Resident Evil 3 Remake
۱۴ ساعت پیش

بازی مورد علاقه

Battlefield 4
Battlefield 4
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ ساعت ۰۲:۵۸
۶ ساعت بازی

بازی‌ها

Resident Evil 3 Remake
Resident Evil 3 Remake
۱۵.۵ گیگابایت
۰
۰
Amazing Spider man 2
Amazing Spider man 2
۷.۹۱ گیگابایت
۰
۰
The Forest
The Forest
۳.۵ گیگابایت
۲
۰
Battlefield 4
Battlefield 4
۱۵.۴ گیگابایت
۶
۰

بازی‌ها

Amazing Spider man 2 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۸ گزارش

سلام دادااش منیشه بگی چطور میتونم کاهش لگ کنم؟

ارسال پاسخ
The Forest نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۸ گزارش

اقا این میگه در انتظار فرمان داناود ولی وقتی میزنم روش نمیاره

پاسخ اپراتور (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
سلام باید حتما نسخه لانچر 1.2.6 باشه و حتما برنامه microsft sdk رو از صفحه اول سایت مربوط به اختلال اینترنت دانلود ونصب کنید
ارسال پاسخ