mohamad s
gogoli mohamad s
@gogoli
۸ بازی‌ها
۰ مدال‌ها
۱۴:۱۴ ساعات بازی

درباره کاربر

تاریخ عضویت: ۱۲ فروردین ۱۴۰۵

آخرین عنوانی که بازی‌شده

Sniper Elite III
Sniper Elite III
۲۲ روز پیش

دوستان

tahabrix @tahabrix
۰
۰
۰

بازی مورد علاقه

State of Decay YOSE Day One Edition
State of Decay YOSE Day One Edition
۱۴۰۵/۰۲/۱۶ ساعت ۲۳:۰۹
۶ ساعت بازی

بازی‌ها

Sniper Elite III
Sniper Elite III
۲۰ گیگابایت
۲
۰
Absolver
Absolver
۳.۲۱ گیگابایت
۰
۰
Air Missions HIND
Air Missions HIND
۱.۳۸ گیگابایت
۲
۰
State of Decay YOSE Day One Edition
State of Decay YOSE Day One Edition
۲.۷۴ گیگابایت
۶
۰
Terminator2DNoFate
Terminator2DNoFate
۰.۰۵ گیگابایت
۱
۰
Deadzone: Rogue
Deadzone: Rogue
۷.۶ گیگابایت
۰
۰
دلتا فورس اکستریم
Delta Force: Xtreme
۱ گیگابایت
۱
۰
Euro Truck Simulator 2-West Balkans
Euro Truck Simulator 2-West Balkans
۳۰ گیگابایت
۱
۰

بازی‌ها

Absolver نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۳ گزارش

the code execution cannot proceed because X3DAudio1
_7 dll was not found .reinstaliing the program may fix this problem مال من این ارور میده

پاسخ اپراتور (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام باید داریتیکس نصب کنید که پیش نیاز ویندوز هست شما سایت رو باز کنید با مرورگر برید پایین ترین قسمت سایت زده دایرتیکس دانلود و نصب کنید
ارسال پاسخ
Call of Duty: Black Ops II نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۰ گزارش

ببخشید الان وارد زامبی میشه ولی نمیارخ استارت میارخ مولتی پلیر و کمپینگ

پاسخ اپراتور (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام برای قیمت زامبی تو صفحه بازی یه روشی هست اگر با اونم نشه کاری نمیشه کرد
ارسال پاسخ
Deadzone: Rogue نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۷ گزارش

از کجا بفهمم پشتیبانی میکنه یا نه

پاسخ اپراتور (۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام داخل لانچر نمره میده کمتر از ۸۰ بود نگیرید
ارسال پاسخ
Deadzone: Rogue نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۷ گزارش

میشه کمک کنید نمیتونم دایرکت ایکس 12 پیدا کنم
از کجا باید نصب کنم

پاسخ اپراتور (۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام دایرتیکس ۱۲ رو باید گرافیگ ساپورت کنه اگر ۱۱ هست نصب نکنید بازی رو
ارسال پاسخ
Deadzone: Rogue نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۴ گزارش

من دایرکت ایکس 12 دانلود کردم ولی باز میزنه دایرکت ایکسز11 نات ساپورتت

پاسخ اپراتور (۲۴ فروردین ۱۴۰۵)
سلام نصب کردنی نیست باید گرافیک ساپورت کنه نکنه اجرا نمیشه بازی
ارسال پاسخ
Deadzone: Rogue نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۴ گزارش

سلام خسته نباشید این بازی دایرکت ایکس چند میخواد مال من 11 هست نوشته نات ساپورت میرم تو بازی میزنم پلی چند ثانیه بعد میندازه بیرون

پاسخ اپراتور (۲۴ فروردین ۱۴۰۵)
سلام 12 میخواد
ارسال پاسخ
Call of Duty: Black Ops II نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ گزارش

سلام خسته نباشید مال من بازی کلا صدا نداره بعد زامبی هم کلا اجرا نمیشه حتی ارور هم نمیده

پاسخ اپراتور (۲۲ فروردین ۱۴۰۵)
سلام صدا نداشتن هیچ ربطی به بازی نداره و از ویندوزه
ارسال پاسخ
Euro Truck Simulator 2-West Balkans نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ گزارش

سلام خسته نباشید مال من ارور میده موقع ساختن پروفایل عکس انتخاب میکنم اسم میزنم بعد زبان مپ اینارو دست نمیزنم میزنم کانفیرم این ارور میده
the system faild to create a new profile or overwrite te existing one.

پاسخ اپراتور (۲۲ فروردین ۱۴۰۵)
سلام برید تو پوشه documents پوشه به اسم بازی رو پاک کنید یبار
پاسخ mohamad s (۲۲ فروردین ۱۴۰۵)
امتحان کردم درست نشد
ارسال پاسخ