mohamad s
@gogoli
۸
بازیها
۰
مدالها
۱۴:۱۴
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۲ فروردین ۱۴۰۵









the code execution cannot proceed because X3DAudio1
_7 dll was not found .reinstaliing the program may fix this problem مال من این ارور میده
ببخشید الان وارد زامبی میشه ولی نمیارخ استارت میارخ مولتی پلیر و کمپینگ
از کجا بفهمم پشتیبانی میکنه یا نه
میشه کمک کنید نمیتونم دایرکت ایکس 12 پیدا کنم
از کجا باید نصب کنم
من دایرکت ایکس 12 دانلود کردم ولی باز میزنه دایرکت ایکسز11 نات ساپورتت
سلام خسته نباشید این بازی دایرکت ایکس چند میخواد مال من 11 هست نوشته نات ساپورت میرم تو بازی میزنم پلی چند ثانیه بعد میندازه بیرون
سلام خسته نباشید مال من بازی کلا صدا نداره بعد زامبی هم کلا اجرا نمیشه حتی ارور هم نمیده
سلام خسته نباشید مال من ارور میده موقع ساختن پروفایل عکس انتخاب میکنم اسم میزنم بعد زبان مپ اینارو دست نمیزنم میزنم کانفیرم این ارور میده
the system faild to create a new profile or overwrite te existing one.