Sniper Elite III

Sniper Elite III

یک نفر به تنهایی می تواند نتیجه ی جنگ را تغییر دهد
۱۰ | ۸.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.



Sniper Elite 3 عنوانی در سبک تیراندازی تاکتیکال و مخفی‌کاری است که در سال 2014 برای کنسول‌های اصلی نسل هشتم و PC به بازار عرضه شد. زاویه دوربین این بازی به صورت سوم شخص است. همانطور که از نام بازی پیداست، شما در Sniper Elite 3 یک تک تیرانداز هستید؛ یا بهتر است بگوییم شما یک ارتش تک نفره هستید که به تنهایی قرار است به عمق خطوط دشمن نفوذ کنید و با توانایی بالایی که در تیراندازی از راه دور دارید و البته استفاده از عناصر مختلف محیطی، ارتش نازی‌ها را یک تنه فلج کنید. میدان نبرد شما در این بازی، در ماجرای حمله‌ی نازی‌ها به شاخ آفریقا در زمان جنگ دوم جهانی خواهد بود. سلاح اصلی شما همانطور که احتمالا حدس زده باشید سلاح‌های دوربرد و تک تیراندازهای نوستالژیک همان زمان است. 

 

بازی نسبت به سال ساخت خود کیفیت گرافیکی مناسبی دارد. افت فریم به ندرت در طول بازی دیده می‌شود و کیفیت انیمیشن‌های بازی نیز در حد قابل قبولی است. در طراحی جهان بازی از رنگ‌های روشن به وفور استفاده شده و شاید حس و حال تیره و تار زمان جنگ جهانی را از بازی نگیرید. با این حال فضاسازی بازی قابل قبول است. طراحی مراحل بازی به گونه‌ای انجام شده که شما در قالب ساختار خطی بازی‌، آزادی نسبی برای ابتکار عمل برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید. نقشه‌های بازی به قدری بزرگ هستند که شما بتوانید اهداف را از فواصل نسبتا دوری بزنید. گرچه بازی 8 مرحله بیشتر ندارد اما طراحی این مراحل آنقدری پیچیده هست که هر کدام حداقل یک تا دو ساعت شما را مشغول کند. 

 

محوریت GamePlay بازی همانطور که گفتیم مخفی‌کاری است. شما در مقابله با دشمنان پرشمار بازی، راهکارهای متعددی در اختیار دارید. هم می‌توانید از همان ابتدا با درگیری مستقیم و به قولی رگباری به سراغ دشمنان بروید و یا قبل از هر کاری، موقعیت دشمنان را بررسی کنید، اهداف خود را مشخص کنید و بهترین مسیر را انتخاب کرده و پیش بروید. اما از آنجا که شما یک تک تیرانداز هستید، پیشنهاد می‌کنیم کمی وقت بگذارید و با دید یک بازی تاکتیکال Sniper Elite 3 را بازی کنید. شکار سربازان دشمن از راه دور در این بازی لذت وصف‌ناپذیری دارد. شما هم می‌توانید سر و اعضای حیاتی آن‌ها را بزنید و یا با استفاده از عوامل محیطی مثل بشکه‌های بنزین و یا منفجر کردن ماشین‌ها آن‌ها را بکشید یا حتی سر راه آن‌ها تله‌های انفجاری کار بگذارید. آلمان نازی به آفریقا حمله کرده و شما در نقش یک تک تیرانداز ارتش آمریکا، باید مخفیانه ماموریت‌هایی را انجام دهید تا نقشه‌های نازی‌ها نقش بر آب شوند. حال هدف این ماموریت‌ها ممکن است تخریب تجهیزات خاصی باشد و یا ترور ژنرال‌ها و افراد مهم ارتش آلمان نازی.

 

تفاوت این بازی با عناوین مشابه در نوع نمایش خشونت است. اگر اعضای حیاتی و یا سر دشمنان را هدف قرار دهید، بازی وارد حالت Bullet Cam می‌شود؛ در واقع در این حال دوربین بازی به صورت صحنه آهسته، گلوله را از زمان خروج از لوله‌ی تفنگ تا لحظه‌ی اصابت دنبال می‌کند و در زمان برخورد با هدف، داخل بدن سرباز نگون بخت را به شما نشان می‌دهد تا با جزئیات تکان‌دهنده‌ای میزان خسارتی را که به بدن وی وارد کرده‌اید، به چشم ببینید. البته خشونت در این بخش‌های خاص بازی حالتی کارتونی دارد و چندان واقع‌گرایانه نیست؛ با این وجود تماشای آن‌ها بعد از مدتی به نوعی وسواس برای شما تبدیل می‌شود و هنگام هدف‌گیری تلاش می‌کنید بهترین تیرانداز دنیا باشید! 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium Extreme Edition 965 @ 3.73GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+ Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz / AMD Athlon II X3 455
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 440 (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (1GB) / AMD Radeon HD 6790 (1GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 18 GB

Sniper Elite III

01/10/2019
Rebellion Developments
+18
حجم دانلود: 7.56 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۷
۵ | ۱

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

poker888 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ گزارش

میشه اسنایپر الیت 4 هم قرار بدید؟

ارسال پاسخ
danial2004 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۹ گزارش

سلام وقتی اجرا میشه صداااا نداره تمام صدا‌ها بالا هستش و بلندگو مشکل نداره

ارسال پاسخ
1
yasin87 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ گزارش

سلام ببخشید من این بازی رو نصب کردم اما باز نمیکنه
میشه راه نمایی کنید ممنون

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس کرک رو میزنه انتی ویروس غیر فعال کنید و از لانچر چرخ دنده رو بزنید و بازنشانی کرک.
ارسال پاسخ
Hossein084 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ گزارش

salam bazi nasb kardam play mizanam balla nemiad lotfan rahnamaii konid

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس کرک رو میزنه انتی ویروس غیر فعال کنید و از لانچر چرخ دنده رو بزنید و بازنشانی کرک.
ارسال پاسخ
iliya molaei نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ گزارش

ارسال پاسخ
wizard نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ گزارش

salam man play ro mizanam vali bazi baz nemishe

پاسخ اپراتور (۲ بهمن ۱۴۰۲)
سلام به پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنماییتون کنن
@Gbaz_Support
ارسال پاسخ
محمد حیدری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ گزارش

سلام وقت بخیر نسخه ۵ این بازی رو قرار میدید؟
با تشکر ازGBAZ❤

ارسال پاسخ