Absolver

Absolver

مثل آب منعطف باش
۱۰ | ۷.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Absolver یک بازی ویدئویی اکشن با موضوع هنرهای رزمی است که توسط Sloclap توسعه یافته و توسط Devolver Digital برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شده است. در بازی، بازیکنان شخصیت‌های جنگجو را کنترل می‌کنند که با بازیکنان دیگر و شخصیت‌های کنترل‌شده توسط کامپیوتر در سراسر سرزمین خیالی آدال مبارزه می‌کنند تا شایستگی خود را برای پیوستن به حافظان صلح Absolver ثابت کنند. داستان بازی بر روی رشد انسانی شخصیت‌ها متمرکز است، زیرا آنها برای یافتن جایگاه خود در امپراطوری رو به فروپاشی مبارزه می‌کنند. حرکات جنگی شخصیت در یک "عرشه رزمی" از کارت ها سفارشی می شود و هر کارت به یک حرکت اختصاص داده می شود. بازیکنان با پیشروی در بازی کارت، تجهیزات و سلاح به دست می آورند.

 

اسلوکلپ، یک توسعه ‌دهنده بازی مستقل پاریسی متشکل از کارمندان سابق یوبی‌سافت پاریس، کار بر روی Absolver را در ماه می 2015 آغاز کرد. مفهوم اصلی بازی آن‌ها داشتن حرکتی روان و پویا بود. این بازی یک سال بعد در نمایشگاه الکترونیک سرگرمی 2016 عرضه و در آگوست 2017 منتشر شد.

 

Absolver یک بازی اکشن نقش آفرینی مبتنی بر مبارزه هنرهای رزمی است که دارای یک جهان باز یکپارچه با میانبرها و رومینگ آزاد و ادغام بازی های تک، مشارکتی و رقابتی در همان کمپین است که از منظر سوم شخص بازی می شود. بازیکنان برای مبارزه با دیگر بازیکنان و شخصیت‌های کنترل‌شده توسط کامپیوتر، ترکیب‌های سفارشی از ضربات می‌سازند. بازیکنان شخصیت‌های جنگجوی معروف به Prospects را کنترل می‌کنند که به سرزمین خیالی آدال سفر می‌کنند تا با بازیکنان دیگر بجنگند و ارزش خود را برای تبدیل شدن به یکی از حافظان صلح Absolver ثابت کنند. بازیکنان در طول بازی پیشرفت می‌کنند تا قفل زره‌ها و تجهیزات جدید، سبک‌های جنگی و سلاح‌ها را باز کنند، که معمولاً بعد از مرگ دشمنان شکست‌خورده، برای برداشتن در اختیار شما خواهند بود. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i7-950 @ 3.07GHz | AMD Phenom II X4 965 Intel Core i5-4670K @ 3.40GHz | AMD FX-8320E Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 480 (1.5GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (3GB) / AMD Radeon R9 380 (3GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 11 GB

Absolver

29/08/2017
Sloclap
Devolver Digital
+15
حجم دانلود: 3.21 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

مسلم یکتا نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ گزارش

همش بازی کرش میکنه

پاسخ اپراتور (۸ شهریور ۱۴۰۲)
سلام ارور خاصی میده؟
ارسال پاسخ