Mil
@overlord_solo
۹
بازیها
۰
مدالها
۱۱۷:۵۴
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۲۰ آذر ۱۴۰۳










راهی نیست بشه اون رو دو نفره بازی کرد؟ با دو دستع خونگی؟
سلام میخاستم بپرسم محل ذخیره بازی کجا قرار میگیره اون رو پیدا کنم ، در پوشه دایکومینت و درایو c پوشه یوزیر ان را گیدا نکردم اگه ممکنه یه راهنمایی بکنید مرسی
نسخه DLC معلوم نیست کی میاد مال Ada؟