Desperados III

Desperados III

گلوله اینجا همان عدالت است
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Desperados III عنوانی است در سبک استراتژیک با چاشنی مخفی‌کاری و زاویه دوربین ایزومتریک که در سال 2020 برای PC، PS4 و Xbox One معرفی و به بازار داغ بازی های رایانه ای عرضه شد. این عنوان سومین قسمت از مجموعه Desperados است که تاکنون برای علاقمندان به سبک استراتژیک آن هم در فضای جذاب غرب وحشی طراحی و مطابق با استانداردهای روز ساخته شده است. این بازی، درست مانند قسمت های قبلی، تنها در بخش تک نفره داستانی قابل انجام است. 


 این داستان پیش درآمدی برای عنوان Desperados: Wanted Dead or Alive، اولین بازی این سری است و به بررسی منشأ قهرمان این سری،CooperJohn  می‌پردازد. بازی در غرب وحشی در دهه 1870 می گذرد و دارای مکان های مختلفی از جمله Colorado، Louisiana و Mexico است. چندین عنصر به اقتباس از فیلم وسترن Spaghetti، Once Upon a Time in the West، از جمله نام شخصیت اصلی منفی " Frank"، سرمایه دار شرکت راه آهن به عنوان دشمن ثانویه، و شهر خیالی Flagstone به تصویر کشیده شده است. علاوه بر John Cooper، این بازی همچنین شامل Hector Mendoza، Doc McCoy، Isabelle Moreau و Kate O'Hara به عنوان شخصیت های قابل بازی در دسترس هستند و تمامی شخصیت ها بسته به دسترس بودن آنها در آن مرحله ی بخصوص، در کنترل شما خواهند بود.

 

داستان در مورد یک جایزه بگیر بنام John Cooper است که در تعقیب Frank، می باشد که رهبر بدنام راهزن ها و مسئول کشته شدن پدر John، James Cooper است. در طول راه، Cooper با Doc McCoy ملاقات می کند که توسط شرکت DeVitt، یک شرکت ثروتمند، استخدام شده بود تا از قطاری که Cooper در حال حرکت به سمت شهر Flagstone بود، دفاع کند. هنگامی که Flagstone ، شخصیت Cooper بواسطه ی دوستش  Hector می‌فهمد که فرانک در عمارت شهردار است که به زودی ازدواج خواهد کرد. در این بین، عروس احتمالی شهردار، Kate O'Hara، متوجه می‌شود که نامزدش مزرعه‌ی خانواده‌اش را به DeVitt فروخته است. دعوایی بین آنها رخ میدهد ودر لحظه ای که John در جستجوی Frank وارد اتاق می شود، با صحنه ی شلیک O'Hara به شهردار مواجه می شود. آن دو که در بدترین موقعیت ممکن با هم آشنا شده اند، بلافاصله از عمارت فرار می کنند و به سمت مزرعه O'Hara می روند تا از آن در برابر مردان مهاجم شرکت DeVitt دفاع کنند. دفاع موفقیت آمیز است، اما عموی کیت، Ian، در نبرد از بین می رود.

 

گروه در نهایت در راه New Orleans، جایی که Frank، برای DeVitt کار می‌کند، دستگیر می‌شوند. یک ساحره به نام Isabelle Moreau آنها را نجات می‌دهد. آنها با هم تصمیم می گیرند تا شریک او، Marshall Wayne را پیدا کنند که در حین تحقیق درباره DeVitt ناپدید شده است. افراد Frank نفرات زیادی را در تالاب‌های Louisiana زندانی کرده‌اند تا برای کار اجباری در معادن DeVitt فرستاده شوند. هنگامی که Wayne را نجات می دهند، قایق رودخانه قدیمی را که به عنوان مقر مردم Frank عمل می کند، آتش می زنند. این عمل Frank را در حالت آماده باش قرار می دهد و او شهر را در حالت حکومت نظامی قرار می دهد. Cooper پس از عبور مخفیانه از موانع و نگهبانان، ادعا می کند که می خواهد به تنهایی با Frank روبرو شود، که Kate  و Hector به آن اعتراض دارند. در نتیجه، John به بازوی Hector شلیک می کند. او به تنهایی وارد یک کشتی باری می شود که در آنجا، روی عرشه با Frank دوئل می کند. Cooper دوئل  را می بازد و زخمی می شود.

 

کل گروه دوباره اسیر می شوند و به عنوان برده به معادن DeVitt فرستاده می شوند. آنها در نهایت پس از یک هفته فرار می کنند، اما McCoy تصمیم می گیرد از آنها جدا شود و به راه خود ادامه دهد. بقیه ماموریت Wayne را به عهده می گیرند تا شخص خود DeVitt را از یک مهمانی مجلل در این عمارت بربایند. آن‌ها موفق می‌شوند DeVitt را بیهوش کنند و بیرون ببرند، اما در آخرین لحظه DeVitt آنها را فریب می‌دهد و یکی از آنها را گروگان می گیرد. در    این لحظه، McCoy سر بزنگاه باز می گردد و قائله را ختم میدهد. با جمع شدن مجدد گروه، آنها Frank را در Devil's Canyon، همان جایی که James Cooper و پسر جوانش John سال ها پیش در تعقیب او بودند، شکار می کنند. John و Frank یک دوئل دیگر در پیش دارند که توسط ستوان های Frank که دور آنها حلقه زده اند، نظارت می شود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-530 @ 2.93GHz / AMD Athlon II X3 460 Intel Core i5-750 @ 2.67GHz / AMD Athlon X4 740 Quad Core
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 (2GB) / AMD Radeon HD 5850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (3GB) / AMD Radeon HD 7870 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Desperados III

16/06/2020
Mimimi Games
THQ Nordic
+18
حجم دانلود: 6.36 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄