Gears Tactics

Gears Tactics

هیولایی که می‌تواند هیولا بسازد !
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Gears Tactics یک بازی استراتژی نوبتی از عنوان بزرگ Gears of War است که در 28 آوریل 2020 منتشر شد. Gears Tactics قرار بود قبل از راه یافتن به کنسول‌ها، ابتدا روی PC عرضه شود. بازی دوازده سال قبل از Gears of War اصلی اتفاق می‌افتد، که حول یک جوخه جدید به رهبری پدر Kait Diaz، گروهبان Gabriel Diaz، قهرمان جنگ اتفاق می افتد که مأموریت دارد دانشمند Locust را ترور کند تا از هیولاهای مهندسی ژنتیک شده‌اش جلوگیری کند. ویران کردن آخرین شهرهای بشری پس از حملات هوایی Hammer of Dawn. تیم را می توان بشدت سفارشی سازی کرد و تعدادی هوش مصنوعی مختلف را به خدمت گرفت. شخصیت ها. این تیم همچنین متشکل از نگهبان سابق مرکز تحقیقاتی امید نـو، Sid Redburn و Mikayla Dor است.

 

یک نژاد زیرزمینی از موجوداتی به نام Locust Horde در یک کمپین برای نابودی انسانها روی سطح سیاره Sera ظاهر می شوند، رهبر آنها دستور می دهد تمام شهرهای بزرگ خارج از Jacinto Plateau توسط حملات هوایی Hammer of Dawn سوزانده شوند. علاوه بر این، رئیس گروه‌های پاکسازی را به شهرهای کلیدی فرستاده تا Locust ‌های بازمانده را از بین ببرند. یکی از خدمه گروه پاکسازی، جوخه ی آلفا بود که در شهر Aldair مستقر بود. از جمله قهرمان جنگ آونگ، گروهبان گابریل دیاز (نوشیر دلال) ساعاتی قبل از حملات چکشی، دستورهایی از پرسکات و سرگرد سید ردبرن (بروس توماس) برای بازیابی فایل های اطلاعات طبقه بندی شده از ساختمان CIC دریافت می کند. گروهبان دیاز و سرگرد ردبرن فایل‌هایی را پیدا می‌کنند که اطلاعات دانشمند Locust  به نام Ukkon (جیسون اسپیساک) را نشان می‌دهد که مسئول خلق موجودات مختلفی است که Locust  از آنها به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کرد. سپس Hammer of Dawn شهر آلدایر را ویران می کند، اما گروهبان. دیاز و سرگرد ردبرن زنده می مانند. با این حال، Ukkon پناهگاه پایگاه ارتش را نابود می کند و همه را می کشد. پرسکات سپس به دیاز دستور می دهد که هرکاری لازم است برای ترور اوکون انجام دهد. دیاز و سرگرد ردبرن برای نجات یکی از جوخه‌های پاکسازی به نام Echo-Five راهی می شوند، اما متوجه می‌شوند که Ukkon در حال کشتن خدمه پاکسازی بوده است. پس از نجات یک گروه بنام Stranded، متشکل از غیرنظامیان که از حملات Hammer از حمله Locust جان سالم به در برده اند هم به جوخه ی آلفا می پیوندند که در تعمیر دکل ماموت به آنها کمک می کند. رهبر آنها، میکایلا دورن (دبرا ویلسون)، یک مهندس غیرنظامی بسیار ماهر، از فعالیت های Ukkon آگاهی دارد و گروهبان را اسکورت می کند. با مشاهده اوکون، میکایلا موفق می شود به صورت اوکون شلیک کند و فکر می کند که اورا کشته است. اما اوکون، با استنشاق یک ماده ناشناخته، فوراً به زندگی باز می گردد، و بلافاصله یک موجود Brumak را برای کشتن تیم آلفا احضار می‌کند. آلفا با از بین بردن مخازن نصب شده در پشت Brumak آنرا از بین می برد. گروهبان دیاز متوجه می شود که COG یک بار دیگر مانند گذشته اسراری نهان دارد که می ترسد فاش شدن آن، آنها را به کشتن دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-6100 @ 3.70GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-8250U @ 1.60GHz / AMD Ryzen 3 PRO 2300U
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon R7 260X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 45 GB

Gears Tactics

28/04/2020
The Coalition
Xbox Game Studios
+18
حجم دانلود: 19.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄