Partisans 1941 Extended Edition

Partisans 1941 Extended Edition

تصویری جدید و بی سابقه از جنگ جهانی دوم
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Partisans 1941 این بازی در سبک تاکتیکال با زاویه دوربین ایزومتریک که توسط استودیویی نسبتا گمنام ساخته شده و داستانی جذاب در زمان جنگ دوم جهانی را روایت میکند. این بازی را از لحاظ گیم پلی و مکانیک‌های خاص‌اش باید برداشتی از مجموعه‌ی محبوب Desperados دانست. این عنوان در سال 2020 و تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و فاقد بخش آنلاین است.

 

رنگ‌های قالب به کار رفته در طراحی محیط بازی غالبا سرد و خاکستری هستند و فضای سنگین جهانی درگیر جنگ را به خوبی برای مخاطب مجسم میکنند. خصوصا اینکه کمتر عنوانی در این سبک داشته‌ایم که جنگ را از منظر سربازان مقاوت ارتش شوروی به تصویر کشیده باشند. فضاسازی بازی آنطور که باید از آب درآمده و بازیکن را به خوبی با خود همراه میکند. صداگذاری شخصیت‌های و انتخاب موسیقی بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و نقد خاصی به آن وارد نیست.

 

اگر عناوینی همچون Desperados و Shadow Tactics را بشناسید و تجربه انجام آنها را داشته باشید، و مهم‌تر اینکه اگر از انجام این دسته بازی‌ها لذت برده باشید، به راحتی میتوان این بازی را به شما پیشنهاد داد. محوریت اصلی گیم پلی بازی، مخفیکاری و استفاده از تاکتیک مناسب در برخورد با دشمنان است. درگیری مستقیم در این بازی چندان جوابگو نیست و بیشتر باید سعی کنید موقعیت اعضای تیمتان را مخفی نگه دارید. در این بازی باید مثل سایه عمل کنید؛ بی صدا و بدون ردپایی از خود و افرادتان پیش بروید و حملات سریع و بیصدا را در اولویت قرار دهید. اینکه درک درستی از گیم پلی بازی داشته باشید در روند مراحل نسبتا پیچیده‌ی بازی بسیار موثر خواهد بود.

 

شما در این بازی باید یک کمپ را مدیریت کنید، افراد جدید برای آن انتخاب کنید و برای توسعه‌ی نیروی مقاومت کوچک خود و تامین و پیشرفت کمپ‌تان تلاش کنید. هر کدام از شخصیت‌های دسته‌ی شما داستان و توانایی‌ و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. اینکه هر کدام از افراد شما تا چه سطحی پیشرفت و ارتقا پیدا کنند، از چه نوع سلاحی مهارت بیشتری داشته باشند و یا حتی کشته و زخمی شدن آنها در میدان نبرد، کاملا به نوع تاکتیک و استراتژی بازی خودتان دارد.

 

دشمنان در این بازی هوش مصنوعی بسیار بالایی دارند؛ این موضوع باعث میشود تا در برخورد با هر موقعیتی، مجبور باشید کمی شرایط را بالا و پایین کنید، نتیجه‌ی هر اقدامی را از پیش بسنجید و بهترین راه را انتخاب کنید. طراحی مراحل بازی به گونه‌ای است که آزادی نسبتا بالایی در جست و جوی محیط بازی به شما میدهد. پیشنهاد میکنیم برای اینکه به بهترین شکل ماموریت‌های بازی را انجام دهید و در کنار آن تامین کننده خوبی هم برای کمپ خود باشید، به خوبی محیط بازی را برای کشف منابع و سلاح‌های مختلف جست و جو کنید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-8100 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 3 2200G Intel Core i7-8700K @ 3.70GHz | AMD Ryzen 7 3700X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7790 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 590 (6GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 10 GB

Partisans 1941 Extended Edition

16/06/2020
Alter Games
Alter Games
+15
حجم دانلود: 6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄