Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

کـشـف مقبره های فراموش شده
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Shadow of the Tomb Raider  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۸ توسط Eidos-Montréal توسعه یافته و توسط شعبه اروپایی Square Enix منتشر شده است. این عنوان داستان بازی Rise of the Tomb Raider در سال 2015 را ادامه می دهد و دوازدهمین ورودی اصلی در سری Tomb Raider و همچنین سومین و آخرین ورودی از سه گانه Survivor است. این بازی ابتدا در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه‌های macOS و لینوکس و Stadia در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. پس از انتشار، بازی با محتوای قابل دانلود هم به صورت سیزن پس و هم به‌عنوان نسخه مستقل گسترش یافت.

 

داستان این بازی تقریباً یک سال پس از وقایع Rise of the Tomb Raider اتفاق می‌افتد، داستان آن لارا کرافت را دنبال می‌کند که در مناطق گرمسیری قاره آمریکا به شهر افسانه‌ای Paititi می‌رود، با سازمان شبه ‌نظامی ترینیتی می‌جنگد و برای متوقف کردن آخرالزمان مایاها که به راه انداخته است می‌جنگد. . لارا باید محیط را طی کند و در حین کاوش و اکتشافات در شرایطی با سلاح گرم و اغلب بطور مخفیانه با دشمنان مبارزه کند. می توانید در جریان بازی به مقبره های چالش برانگیز حمله کنید تا قفل آیتم های جدید را باز کنید، ماموریت های جانبی را کامل کنید و منابعی مورد نیاز برای ساخت و یا بروز رسانی سلاح های خود جمع آوری کنید.

 

توسعه این بازی در سال 2015 پس از اتمام Rise of the Tomb Raider آغاز شد و تا ژوئیه 2018 ادامه داشت. Shadow of the Tomb Raider برای پایان دادن به سفر لارا که در راه اندازی مجدد سال 2013 آغاز شد، با موضوع اصلی فرود از محیط جنگل طراحی شد. صحنه و روایت بر اساس اساطیر مایاها و آزتک ها بود و این تیم با مورخان برای خلق معماری و مردم Paititi مشورت می کردند. گیم‌پلی بازی بر اساس بازخورد طرفداران و خواسته‌های Eidos Montréal  تنظیم شده بود و شامل شنا و استفاده از طناب و قلاب می‌شد. کامیلا لودینگتون مجددا برای ارائه کارهای صوتی و تصویربرداری هایحرکتی برای شخصیت لارا به استودیو بازی سازی بازگشت. این بازی حدود 110 تا 135 میلیون دلار هزینه داشت که آن را به یکی از گران‌ترین بازی‌های ساخته شده تبدیل کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz | AMD FX-4100 Quad-Core Intel Core i7-4770K @ 3.50GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7770 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

Shadow of the Tomb Raider

14/09/2018
Crystal Dynamics
Square Enix
+18
حجم دانلود: 21.4 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

UnShahab نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ گزارش

agha time daghigh begid in game key miad????

ارسال پاسخ
2