Tomb Raider: Anniversary

Tomb Raider: Anniversary

فقط برای علاقـه ام اینکارو انجام میدم
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Tomb Raider: Anniversary  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Crystal Dynamics و Buzz Monkey Software توسعه یافته و در سال 2007 توسط Eidos Interactive برای Microsoft Windows، PlayStation 2، Xbox 360، PlayStation Portable، Wii و تلفن های همراه منتشر شد. بعداً در سال 2008 به OS X و در سال 2011 به پلی استیشن 3 منتقل شد. هشتمین ورودی کلی در سری Tomb Raider و دومین در سه گانه  Legend، Anniversary  بازسازی اولین بازی Tomb Raider است که در ابتدا در سال 1996 منتشر شد.

 

قبل از رویدادهای Tomb Raider: Legend در سال 2006، Anniversary  به دنبال تلاش لارا کرافت قهرمان این بازی برای Scion of Atlantis است. در گیم پلی بازی لارا در حال حرکت در سطوح خطی، مبارزه با دشمنان و حل معماها برای پیشرفت است. نسخه Wii شامل عناصر کنترل حرکت منحصر به فرد کنسول است و پورت موبایل دارای گیم پلی اسکرول جانبی است که عناوین قبلی Tomb Raider را شبیه سازی می کند.

 

پس از اتمام Legend ، Crystal Dynamics  شروع به توسعه Anniversary کرد. تیم با استفاده از موتور Legend، گیم پلی و سطوح را بازسازی کرد و سازنده آن سری، توبی گارد، روایت را گسترش داد. آهنگساز ترولز برون فولمن با استفاده از سبک ارکستری موسیقی را بازسازی و به موسیقی اضافه کرد. بازسازی Tomb Raider اصلی در ابتدا توسط سازندگان فرنچایز Core Design ساخته شد، اما این پروژه پس از فروش آنها به Rebellion Developments در سال 2006 لغو شد.

 

Tomb Raider: Anniversary یک بازی اکشن-ماجراجویی تک نفره است که در آن بازیکن از دیدگاه سوم شخص، لارا کرافت، قهرمان داستان را کنترل می‌کند. لارا می‌تواند بپرد، بالا برود و از روی لبه ها آویزان شود و روی تیرک‌های عمودی یا نردبان‌ها بپرد، در فضاهای کوچک بخزد و روی طناب‌ها و تیرهای افقی تاب بخورد. توانایی های دیگر عبارتند از تعامل با اشیاء و سوئیچ ها، استفاده از یک قلاب گیره برای چسباندن به حلقه های مخصوص هم برای حل معما و هم برای پیشروی در محیط بازی و شنا و شیرجه در زیر آب برای مدت زمان محدود. ترکیب دکمه های مختلف می تواند حرکات بیشتری مانند شیرجه زدن در آب یا حرکات نمایشی دیگر ایجاد کند.

 

پازل‌ها مانع از پیشرفت در سطوح می‌شوند تا زمانی که لارا با فعال کردن سوئیچ‌ها یا پیدا کردن و استفاده از کلیدهای پنهان در آن منطقه، آنها را حل کند. این شامل اجتناب از تله ها و عناصر محیطی زمان بندی شده نیز هست. در برخی از بخش‌ها، بازیکن باید با واکنش به فرمان‌های کنترلی که روی صفحه ظاهر می‌شوند، رویدادهای زمانی سریع را پشت سر بگذارد. در حین کاوش، لارا می‌تواند Medipack‌های بزرگ و کوچکی را بیابد که می‌توانند آسیب‌های وارد شده در طول بازی را التیام بخشد. مصنوعات و آثار پنهانی در بازی وجود دارد که پس از جمع‌آوری آنها لباس‌هایی جدید به عنوان لباس‌ها باز می شود. پس باید گوشه به گوشه ی هر بخش را جستجو کرد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium T2310 @ 1.46GHz | AMD Athlon XP 1500+ Intel Pentium 4 3.00GHz | AMD Athlon 64 3000+
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک NVIDIA GeForce2 MX (64MB) / AMD RADEON 9250 (64MB) NVIDIA GeForce 6200A (128MB) / AMD RADEON 7200 (128MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 4 GB

Tomb Raider: Anniversary

01/06/2007
Crystal Dynamics
Square Enix
+15
حجم دانلود: 0.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄