Lara Croft and the Guardian of Light

Lara Croft and the Guardian of Light

حتی در تاریک ترین لحظات هم دلیلی برای ادامه پیدا میشه
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Lara Croft and the Guardian of Light یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط کریستال داینامیکس توسعه یافته و توسط شعبه اروپایی Square Enix برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی بخشی از سری بازی‌های Tomb Raider است، اما برخلاف بازی‌های قبلی، این بازی برند Tomb Raider را یدک نمی‌کشد و تاکید زیادی بر گیم‌پلی مشارکتی دارد. در بازی چندنفره، بازیکنان در نقش لارا کرافت بهمراه یک جنگجوی 2000 ساله مایا به نام توتک بازی می‌کنند. آنها باید با هم همکاری کنند تا روح شیطانی Xolotl را متوقف کنند و Mirror of Smoke را بازیابی کنند. توتک یک هوش مصنوعی غیرقابل بازی می باشد که لارا را دنبال کند یا به او کمک کند.

 

در ایالات متحده و بریتانیا، Guardian of Light برای Xbox Live Arcade در 18 اوت 2010 منتشر شد. یک ماه بعد در 28 سپتامبر برای شبکه پلی استیشن و استیم منتشر شد. در آمریکای شمالی، در 16 دسامبر، این بازی ویدیویی برای دستگاه‌های iOS منتشر شد که شامل گزینه‌های Wi-Fi و بلوتوث بود. اولین بسته نقشه محتوای قابل دانلود (DLC) برای مدت محدودی به صورت رایگان منتشر شد.

 

Lara Croft and the Guardian of Light با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. نسخه Xbox 360 این بازی به ترتیب دارای امتیاز 85/100 و 86.36 درصد در سایت های مجموع بازی Metacritic و GameRankings است. IGN لارا کرافت و نگهبان نور را در رتبه‌ی چهاردهم در بین بیست و پنج عنوان برتر بازی‌های ایکس‌باکس لایو آرکید فهرست کرد. Guardian of Light در شش هفته اول انتشار 98000 نسخه بر روی Xbox Live فروخت، و تا 22 آگوست 2013، بازی بیش از 1 میلیون نسخه در تمام پلتفرم ها فروخته است. دنباله‌ای بنام لارا کرافت و معبد اوزیریس، در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

 

هر شخصیت قابل بازی دارای سلاح ها و مهارت های منحصر به فردی است. لارا مانند برخی قسمت‌های قبلی، سلاح کمری دوتایی خود را با مهمات بی‌نهایت و یک قلاب حمل می کند که می‌تواند از آن برای عبور از شکاف‌ها استفاده کند و Totec می‌تواند با طناب از آن عبور کند. توتک نیزه هایی را حمل می کند که می تواند هم به عنوان سلاح و هم در محیط، برای صعود لارا استفاده شود. هر دو شخصیت حامل بمب های نامحدودی هستند که می توان آنها را پرتاب و منفجر کرد. مقبره‌ها را می‌توان کاوش کرد و باید مراقب بود چراکه برخی پازل‌ها تله انفجاری برای حل کردن دارند. پس از شروع یک سطح، بازی هیچ صفحه بارگیری ندارد تا آن سطح کامل به پایان برسد.

 

Guardian of Light ممکن است با یک بازیکن تک بازی شود، و بازیکن دوم می‌تواند در هر زمان، چه آنلاین یا آفلاین، به آن ملحق شود. در کمپین تک نفره تنها شخصیت قابل بازی لارا است. Totec نمی تواند کمک کند و لارا همه ابزارهای مورد نیاز را به همراه توانایی های جدید برای عبور از ماجراجویی منحصر به فرد خود دارد. پازل ها و قسمت های نقشه نیز متفاوت است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium E2220 @ 2.40GHz | AMD Athlon XP 2500+ Intel Core2 Duo T9550 @ 2.66GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5400+
حافظه 2 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7800 GS (256MB) / AMD Radeon X1900 GT (256MB) NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 4 GB

Lara Croft and the Guardian of Light

18/08/2010
Crystal Dynamics
Square Enix
+18
حجم دانلود: 0.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

امیر گیمر نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ گزارش

سلام. مشکل داره

پاسخ اپراتور (۱۸ مرداد ۱۴۰۲)
سلام وقت بخیر چه مشکلی بیشتر توضیح میدید.
پاسخ امیر گیمر (۱۹ مرداد ۱۴۰۲)
وسط بازی صفحه سیاه میشه باید از بازی خارج بشی دوباره بری تو بازی. چند بار این اتفاق افتاده
پاسخ AmirGamer (۲۰ مرداد ۱۴۰۲)
تو بازی صفحه سیاه میشه، تا حالا چندین بار این اتفاق افتاده
ارسال پاسخ