Total War: Rome II Hannibal at the Gates

Total War: Rome II Hannibal at the Gates

تا آخرین نفس شانه به شانه ی هم ایستاده ایم
۱۰ | ۷.۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Total War Rome II - Hannibal at the Gates در اروپا، مدیترانه و خاور نزدیک در دوره باستان کلاسیک اتفاق می‌افتد. کمپین بزرگ تک نفره در 272 قبل از میلاد آغاز می شود و به مدت 300 سال ادامه دارد. با این حال، بازیکن همچنین این گزینه را دارد که بیشتر بازی کند، زیرا شرایط پیروزی زمان‌بندی شده ای وجود ندارد.

 

مانند عناوین قبل از این سری، این بازی استراتژی بزرگ و مدیریت تمدن مبتنی بر نوبت را با نبردهای تاکتیکی ترکیب می کند. موتور Warscape تصاویر بصری بازی را تقویت می‌کند و دوربین‌های واحد جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا روی سربازان فردی در میدان نبرد بی‌درنگ تمرکز کنند، که ممکن است هزاران جنگجو در آن واحد در حال جنگیدن باشند. Creative Assembly اعلام کرده است که می‌خواهد جنبه انسانی‌تر جنگ را به نمایش بگذارد، بعنوان مثال واکنش سربازان در هنگام از دست دادن همرزمانشان را به تصویر بکشد، و افسران با سخنرانی‌های قهرمانانه به مردان جنگی الهام ببخشند.

 

Total War Rome II - Hannibal at the Gates تصویرهای پیچیده تری از هر فرهنگ و تمدن آن دوره را به نمایش می گذارد. سازندگان سعی بر این داشته اند تا فرهنگ ها و نیروهای منحصر به فردی در این عنوان بوجود آورند. Jack Lusted، طراح واحد اصلی، اظهار داشت که به جای «ملت شورشی» که در نسخه های ابتدایی به نمایندگی از ایالت‌های کوچک استفاده می‌شد، این عنوان تعداد زیادی از ملت‌ها و دولت‌شهرهای کوچک‌تر را نشان می‌دهد که توسط جناح‌های خود نمایندگی می‌شوند. هر گروه یا قومی یک سبک بازی منحصر به فرد دارد. قبیله ای از بربرهای گالی ظاهر و احساس متفاوتی با یک لژیون منظم رومی دارند. عوامل و فن آوری های مختلف برای جناح های مختلف اجرا می شود. بیش از 500 واحد زمینی مختلف از جمله مزدوران در بازی وجود دارد.

 

Hannibal at the Gates که در آغاز جنگ دوم پونیک شما را به مدیترانه غربی می‌برد، نقشه مبارزاتی جدیدی را ارائه می‌کند که بر دوره‌ای متمرکز شده است که ابرقدرت‌های جهان باستان رم و کارتاژ را به جنگ همه جانبه کشاند. یکی از مشهورترین درگیری ها در تاریخ، این درگیری نبوغ تاکتیکی ژنرال های رقیب، بزرگانی چون Scipio و Hannibal را نشان می دهد. آیا می توانید استراتژی های قابل توجه آنها را بازسازی کنید یا فکر می کنید حتی می توانید بهتر از آنها ظاهر شوید؟ چگونه تاریخ را تغییر خواهید داد؟ شما به عنوان کارتاژ یا رم وارد جنگ می‌شوید، به فرمانروایی شهر-ایالت اصیل یونانی سیراکوز می‌روید، یا برای اولین بار در ROME II، نقش یک گروه ایبری را به عنوان Arevaci یا Lusitani بازی می‌کنید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz | AMD Sempron LE-1150 Intel Core i5-2300 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 3 3250U
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 310 (512MB) / AMD Mobility Radeon HD 5000 (512MB) NVIDIA GeForce GT 610 (1GB) / AMD Radeon R5 230 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 11
ذخیره‌سازی 35 GB

Total War: Rome II Hannibal at the Gates

07/10/2013
Creative Assembly
Sega
+15
حجم دانلود: 7.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۳
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

amir_turk نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ گزارش

سلام چرا وقتی نصب کردم اولش تونستم برم داخل بازی ولی بعدش برام باز نشد گفت دوباره نصب کن مشکلش چی هست

پاسخ اپراتور (۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس کرک رو زده
ارسال پاسخ
lashani.3224 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ گزارش

برای ویندوز 11 تست کنید

ارسال پاسخ
themehty نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ گزارش

برای ویندوز 11 اوکی نمیشه؟

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام روی 10 تست کردیم اوکیه ولی 11 رو متاسفانه تست نکردیم.
ارسال پاسخ
AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ گزارش

سلام امپراطوری پارس رو داره؟
واین که با همه dlc‌ها هست یا فقط نسخه بیس بازیه؟

پاسخ اپراتور (۴ مهر ۱۴۰۲)
سلام فقط خود بازی.
ارسال پاسخ