Civilization VI: Rise and Fall

Civilization VI: Rise and Fall

انسان‌ها می‌آیند و می‌روند، تمدن‌ها ظاهر و ناپدید می‌شوند، فقط زمین است که می ماند
۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

تمرکز Civilization VI Rise and Fall روی گسترش و افزودن مکانیک هایی است که پتانسیل ظهور تمدن را تقلید می کنند و سپس به دلیل تعدادی از عوامل فرو می ریزند. بازیکن در نحوه برخورد با این چرخش ها در تمدن خود به چالش کشیده خواهد شد.

 

این گسترش دوره های جهانی را معرفی می کند که زمانی آغاز می شود که هر یک از تمدن های رقیب به نقاط عطف مورد نیاز برسد. همه تمدن‌ها برای امتیاز دوران خود در این مرحله بر اساس اهداف پیشرفت مختلف، از جمله دستیابی به لحظات تاریخی خاص مانند دور زدن کره زمین برای اولین بار، ارزیابی می‌شوند. امتیاز عصر برای تعیین اینکه آیا تمدن به عصر طلایی (با عبور از یک آستانه) یا عصر تاریک (با ناکامی در رسیدن به آستانه متفاوت) می‌رود یا در غیر این صورت بدون این تأثیرات به عصر بعدی پای خواهد گذاشت. در عصر طلایی، جمعیت شهرها به رهبر خود وفادارتر هستند و تولید خود را بهبود می بخشند. از سوی دیگر، جمعیت در دوران تاریکی کمتر وفادار خواهند بود. اگر بازیکن بتواند تا زمان تغییر عصر جهانی بعدی، تمدن خود را از عصر تاریک بیرون بیاورد، می تواند پاداش هایی مانند احکام جدید مرتبط با دولت را به دست آورد. علاوه بر این، اگر بازیکن بتواند عصر تاریک خود را با تغییر دوران به عصر طلایی برساند، وارد عصر قهرمانی می شود که به تمدن فرد بسیار فراتر از عصر طلایی کمک می کند. صرف نظر از اینکه کدام سن، بازیکنان یک Dedication را انتخاب می کنند تا سعی کنند برای آن سن دنبال کنند، که با دنبال کردن Dedication امتیاز بیشتری را نسبت به Era Score کسب می کند. Firaxis می‌خواهد بازیکنان برای به چالش کشیدن خود در دوران تاریکی بازی ریسک و پاداش داشته باشند.

 

شهرها دارای رتبه وفاداری هستند که تحت تأثیر عصر طلایی یا تاریکی قرار دارد. وفاداری در شهرها با راضی نگه داشتن جمعیت، احکام مناسب دولت و وفاداری شهرهای مجاور افزایش می یابد. با این حال، وفاداری می تواند با احکام دیگر دولت، ناراحتی، و حضور شهرهای متضاد مجاور از بین برود. اگر وفاداری شهری به صفر برسد، تبدیل به یک شهر آزاد می‌شود که دیگر توسط بازیکن کنترل نمی‌شود و هر تمدنی می‌تواند آن را از طریق نظامی یا از طریق اعمال وفاداری خود توسط شهرهای مجاور برای تبدیل آن به تمدن خود بگیرد. این ابزار استفاده از وفاداری برای تسلط بر شهرهای آزاد نیز می تواند برای تسلط بر ایالت-شهرهای بی طرف موجود مورد استفاده قرار گیرد، هرچند که این دولت ها پاداش خود را در صورت تبدیل شدن از دست می دهند. برای حمایت از وفاداری، بازیکنان می‌توانند از طریق درخت شهروندی یک فرماندار ایجاد و به یک شهر اختصاص دهند. فرمانداران در یکی از هفت حوزه مانند نظامی یا اقتصادی تخصص دارند و اگر شهر بر روی آن وظایف تمرکز کند، وفاداری و سایر عملکردهای شهر را تقویت می کنند. سطح فرماندارها را می‌توان ارتقاء داد تا پاداش‌های قوی‌تری ارائه کند، اما بازیکن مجموعه محدودی از امتیازات ارتقا را برای خرج کردن در این زمینه در همه فرمانداران دارد، که باعث می‌شود تصمیم بگیرند که آیا یک یا دو فرماندار قدرتمند در میان چندین فرماندار ضعیف داشته باشند یا مجموعه ای از فرمانداران سطح متوسط را تشکیل بدهند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-380M @ 2.53GHz | AMD Phenom II X4 810 Intel Core i5-4670 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 450 (1GB) / AMD Radeon HD 5570 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 13 GB

Civilization VI: Rise and Fall

08/02/2018
Firaxis Games
2K GAMES
+12
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۳
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ArtinViper نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ گزارش

لطفا نسخه پنج این بازی هم بزارید

ارسال پاسخ
مهیار بستانی کرباسکی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ گزارش

یه سوال این نسخه dlc نادر شاه افشار رو داره یا هنوز dlc کرک نشده؟

پاسخ اپراتور (۱ خرداد ۱۴۰۳)
سلام فکر نکنم داشته باشه.
ارسال پاسخ
behrod derakhshan نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ گزارش

لطفا اپدیت Sid Meiers Civilization VI Rulers of England قرار بدین

ارسال پاسخ
behrod derakhshan نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ گزارش

دوستانی که میخان این بازی رو دانلود کنین خیلی پیچیدست اگه تاحالا این سری بازی رو بازی نکرده باشین احتمالا همون 1 ساعت بازی خست شین بعد یه مدت هم پاکش کنین ولی اگه یاد بگیرین خیلی قشنگه تاریخیه و من الان 1 هفته روزی 13 ساعت دارم بازیش میکنم زبانتونم قوی میکنه

ارسال پاسخ
1
علی علی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ گزارش

aslan nemishe dl kard

پاسخ اپراتور (۴ دی ۱۴۰۲)
سلام چک کردیم بازی مشکلی نداره.
ارسال پاسخ
Mr_mamad نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ گزارش

لطقا سریع‌تر برای دانلود برازیدش

پاسخ اپراتور (۳ تیر ۱۴۰۲)
سلام
قرار گرفت.
ارسال پاسخ