Company of Heroes 2: Ardennes Assault

Company of Heroes 2: Ardennes Assault

یک استراتژی ناب در سبک جنگ جهانی
۱۰ | ۸.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

Ardennes Assault دومین بسته الحاقی برای Company of Heroes 2 است و با افزودن محتوای کمپین تک‌نفره، توسعه پیشین آن، The Western Front Armies را متعادل می‌کند. کمپین تک نفره Ardennes Assault در Battle of the Bulge اتفاق می افتد، یک درگیری وحشیانه در جبهه غربی که از دسامبر 1944 تا ژانویه 1945 به طول انجامید. اگرچه این کمپین غیر خطی است و به بازیکنان اجازه می دهد درگیری های خود را انتخاب کنند، اما در آن چندین درگیری تاریخی وجود دارد. ماموریت های موجود برای بازی این کمپین سخت‌تر از کمپین شوروی در نظر گرفته می‌شود، زیرا شما نه تنها با OKW قدرتمند مبارزه می‌کنید، بلکه محدودیتی برای قدرت دارید.

 

اکثر ارتش‌ها می‌توانند برای افزایش درآمد سوخت یا مهمات از این نقاط، انبارهایی بسازند، اگرچه برخی از نقاط درآمد بالاتری از یک ماده تولید می‌کنند، اما نمی‌توانند روی آن‌ها انباری داشته باشند. به جای اینکه واحدهای سرباز در واقع در نقطه پرچمدار جمع شوند، در صورتی که واحدهای بازیکن در داخل یک منطقه خاص و بدون واحدهای دشمن در همان منطقه باشند، می‌توان آن نقطه را تصرف کرد. اگر بازیکنان نقاط مختلف پرچمدار را در سراسر نقشه ثبت کنند، انباشت این منابع و اندازه ارتش بازیکن می تواند بسیار سریعتر باشد. برای اینکه یک بازیکن از مزایای یک نقطه تسخیر شده بهره مند شود، باید بخشی از یک منطقه پیوسته از قلمرو تصرف شده باشد، بنابراین اجازه می دهد یک زنجیره ناگسستنی ("خط تامین") متصل به ستاد مرکزی باشد. بنابراین، در صورتی که طرف مقابل قلمرویی را که نقاط متعلق به سایر بخش‌های متحد در نقشه را جدا می‌کند ("قطع") کند، مصرف منابع محدود می‌شود. از نیروی انسانی برای ساخت واحدهای مشترک استفاده می شود و هر چه ارتش بازیکن بزرگتر شود، مقدار آن کاهش می یابد.

 

نیروها می توانند یک ساختمان غیرنظامی را اشغال کرده و از آن به عنوان یک پناهگاه موقت استفاده کنند. با این حال، سرنشینان را می توان از طریق حملات توپخانه یا سربازان با استفاده از شعله افکن و نارنجک مجبور به تخلیه کرد. سیستم تخریب ساختمان هم تقویت شده است. ساختمان های چوبی به آتش کشیده شده تا زمانی که به خاکستر تبدیل شوند به سوختن ادامه می دهند. علاوه بر این، ساختمان ها می توانند توسط تانک ها و وسایل نقلیه سبک که به داخل آنها می روند آسیب ببینند. ساختار اصلی شوروی، ستاد هنگ میدانی است که برای تولید سربازان وظیفه و مهندسان میدانی استفاده می شود. فرماندهی تفنگ ویژه، سلاح پشتیبانی Kampaneya، زره مکانیزه Kampaneya، و فرماندهی گردان Tankoviy معادل های مربوطه شوروی مربوط به پادگان بازی اصلی هستند. مرکز پشتیبانی سلاح، مرکز خودرو و سالن تانک. یک بیمارستان صحرایی می تواند به درمان سربازانی که به شدت مجروح شده اند کمک کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz | AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+ Intel Core i5-2320 @ 3.00GHz | AMD Ryzen 3 2200U
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 2900 XT (512MB) NVIDIA GeForce GTX 470 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Company of Heroes 2: Ardennes Assault

17/11/2014
Relic Entertainment
Sega
+15
حجم دانلود: 7.55 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄