Street Fighter 6

Street Fighter 6

۱۰ | ۹
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Street Fighter 6 یک بازی مبارزه ای است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این هفتمین ورودی اصلی در مجموعه Street Fighter است و قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شود، در حالی که نسخه آرکید آن توسط تایتو اواخر همان سال منتشر خواهد شد.

 

Street Fighter 6 دارای سه حالت بازی کلی است: زمین مبارزه، تور جهانی، و. Fighting Ground  Battle Hub شامل نبردهای محلی و آنلاین و همچنین حالت های آموزشی و آرکید است که همگی دارای گیم پلی مبارزه دو بعدی مشابه بازی های قبلی این سری هستند که در آن دو مبارز از انواع حملات و توانایی های ویژه برای ناک اوت کردن حریف خود استفاده می کنند. World Tour یک حالت داستانی تک نفره است که دارای یک آواتار بازیکن قابل تنظیم است که در محیط های سه بعدی مانند شهر مترو فاینال فایت و کشور کوچک Nayshall با گیم پلی اکشن ماجراجویی کاوش می کند. Battle Hub به عنوان یک حالت لابی آنلاین عمل می کند و از آواتارهای پخش کننده قابل تنظیم از حالت تور جهانی استفاده می کند. در Battle Hub، بازیکنان می‌توانند در مسابقات رتبه‌بندی شده یا غیررسمی رقابت کنند، با استفاده از آواتارهای ایجاد شده خود بجنگند، در رویدادهای ویژه شرکت کنند، یا عناوین آرکید شبیه‌سازی شده Capcom را بازی کنند.

 

گیم پلی مبارزه Street Fighter 6 بر اساس Drive Gauge است، سیستمی که برای تشویق خلاقیت بازیکنان طراحی شده است. این قابلیت می تواند برای پنج تکنیک مختلف مورد استفاده قرار گیرد، که بازیکنان را ملزم می کند اولویت را انتخاب کنند. بیشتر مکانیک‌های Drive Gauge بر اساس مکانیک‌های قبلی موجود در بازی‌های اصلی Street Fighter، مانند Parry، Focus Attack، EX move و غیره است. این بازی دارای سه نوع کنترل است: طرح کنترل "کلاسیک" دارای طرح بندی شش دکمه ای است که مشابه ورودی های قبلی عمل می کند، طرح کنترل "مدرن" حرکات ویژه ای را به یک دکمه همراه با یک ورودی جهت دار اختصاص می دهد و طرح کنترل "دینامیک" که فقط در بخش های خاصی در حالت Fighting Ground مجاز است، اما در نبردهای آنلاین مجاز نیست، از طرح حمله خودکار تک دکمه ای استفاده می کند، بر اساس محدوده ای که انجام می شود.

 

سیستم تفسیر یک ویژگی کاملاً جدید در Street Fighter 6 است، که در آن مفسران انگلیسی ویا ژاپنی این اکشن را تماشا می‌کنند و به آن احساسی شبیه به مسابقات می‌دهند یا به گزینه تشویق بازیکن اجازه می‌دهند. هشت مفسر مختلف، چهار مفسر از هر یک از دو نوع تفسیر ارائه می‌شوند: تفسیر بازی به نمایش و تفسیر رنگی، که دومی اختیاری است. آرو، جرمی «ویسیوس» لوپز، استیو «تاستی استیو» اسکات و کوسوکه هیرایوا چهار مفسر نمایشنامه به بازی خواهند بود، در حالی که دیمون کاکا، تئا «زلینا وگا» ترینداد، جیمز « jchensor" Chen و Hikaru Takahashi مفسران چهار رنگ خواهند بود.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz | AMD Ryzen 5 3600
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 60 GB

Street Fighter 6

تاریخ انتشار: به زودی
Capcom
Capcom
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۶
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mig888 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ گزارش

بابا مورتال کمبت 1 هم قرار بدید
حاله 1 نه 11 هدقعل😶

ارسال پاسخ
4
subziro22 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ گزارش

خبری از این بازی نمیشه ؟

ارسال پاسخ
1
subziro22 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ گزارش

بازی خیلی خوبیه حیفه که جی باز روش کار نمی‌کنه ؟

ارسال پاسخ
Alism79 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ گزارش

سلام کی این بازی اضاف میشه

پاسخ اپراتور (۳۰ دی ۱۴۰۲)
سلام هنوز مشخص نیست
ارسال پاسخ
مجید کریمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ گزارش

درود تا یک ماه دیگه آماده میشه؟

ارسال پاسخ
امیر پناه نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ گزارش

سلام این بازی‌های داخل پلتفرمتون آنلاین هم میشه بازی کرد و یا آفلاینن همشون
و اینکه چطوری که کرکش رو فقط شما دارید ؟

پاسخ اپراتور (۲۵ تیر ۱۴۰۲)
سلام فعلا فقط افلاین
ارسال پاسخ
javad9975 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ گزارش

بی صبرانه منتظر این شاهکاریم

ارسال پاسخ
Alism79 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ گزارش

سلام کی منتشر می‌کنید

ارسال پاسخ