JUMP FORCE

JUMP FORCE

۱۰ | ۶
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره این بازی


مشهورترین قهرمانان مانگا به یک میدان نبرد کاملاً جدید پرتاب می شوند: دنیای ما. با متحد شدن برای مبارزه با خطرناک ترین تهدید، Jump Force سرنوشت کل بشریت را به دوش می کشد.
 
آواتار خود را بسازید و به حالت داستانی اصلی بروید تا در کنار قدرتمندترین قهرمانان مانگا از DRAGON BALL Z، ONE PIECE، NARUTO، BLEACH، HUNTER X HUNTER، YU-GI-OH!، YU YU HAKUSHO، SAINT SEIYA و بسیاری دیگر مبارزه کنید.
 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-6300 @ 3.80GHz | AMD FX-8150 Eight-Core Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک GeForce GTX 750 Ti (2GB) | Radeon HD 7850 (2GB) GeForce GTX 1060 (4GB) | Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 25 GB

JUMP FORCE

16/03/2025
Spike Chunsoft Co
+15
حجم دانلود: 21.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۲
۵ | ۳.۸

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mrunique نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۷ گزارش

سلام مشکل کانتک نشدن بازی از کجا نشات میگیره؟ بازی مگر کرک نیست؟

پاسخ اپراتور (۲۷ فروردین ۱۴۰۵)
سلام برای کرکه نت رو کلا قطع کنید
ارسال پاسخ
lessnews نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۶ گزارش

میگم تو دی ال سی‌های آیزن هم داره؟

ارسال پاسخ
Logan2607 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۵ گزارش

سلام.بازی برای من بالا آورد ولی از کنترلر پشتیبانی نمیکنه. با برنامه ds4 و x360 هم امتحان کردم ولی کار نکرد.یکی راهنمایی کنه لطفا.چون با کیبورد نمیشه بازی کرد

ارسال پاسخ
amirii244 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۰۶ گزارش

وقتی کاراکتر مو ساختم بهم ارور کانکشن اینترنت میده

ارسال پاسخ
4
Rezakinggame نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۰۱ گزارش

میشه اموزش وصل شدن به سرور بازی بدید بازی کار نمیکنه
میگه زمان اتصال به پایان رسید

ارسال پاسخ
mohamadarvahi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۱۱ گزارش

دسته چرا وصل نمیشه

ارسال پاسخ
mohamadarvahi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۱۰ گزارش

میگه بابد انتی چیت دالود کونیم از کجا دالود کنیم

پاسخ اپراتور (۱۱ بهمن ۱۴۰۴)
سلام نیازی به انتی چیت نداره
ارسال پاسخ
mohamadarvahi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۱۰ گزارش

اقا ببخشید ارور 0x06 باید چیکار کنم خواهشن سریع بگید

پاسخ اپراتور (۱۱ بهمن ۱۴۰۴)
سلام این صفحه رو ببنید https://gbaz.ir/game/1761/error
ارسال پاسخ
poison36 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۹ گزارش

اقا اگه میشه گیم بلیچ هم اضافه کنید همون که جدید اومده

ارسال پاسخ
1 2
hesamk.f نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۴ گزارش

دسته وصل میشه؟

ارسال پاسخ
1
danysport66 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۱۶ گزارش

سلام میشه 2 نفره باهم مبارزه کرد مثل تیکن

ارسال پاسخ
5
حسین کرمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۱۵ گزارش

سلام ببخشید وقتی اواترم رو میسازم و میخوام وارد بشم خطا میده میگه زمان اتصال به پایان رسیده است باید چیکار کنم؟

ارسال پاسخ
6
mahdi00 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۱۱ گزارش

دسته میشه بهش وصل کرد؟

ارسال پاسخ
mojtaba1362 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۰۸ گزارش

سلام.اینو زیر نویس نمیزارین

پاسخ اپراتور (۹ فروردین ۱۴۰۴)
سلام فکر نمیکنم
ارسال پاسخ
محمد علیانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۰۷ گزارش

چطور باید بازی کنیم😅

ارسال پاسخ
majid1384 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۰۵ گزارش

سلام خسته نباشید بازی کی میاد؟

پاسخ اپراتور (۹ فروردین ۱۴۰۴)
سلام لانچر باید به نسخه ۱.۱
۸ اپدیت بشه
ارسال پاسخ
SadeghBaghban نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۰۲ گزارش

تنظیم دست نداره چرا؟

پاسخ mojtaba1362 (۸ فروردین ۱۴۰۴)
سلام.بازیش خوبه؟ میشه 2 نفره هم بازی کرد؟ مبارزه با هم رو نمیگم یعنی با هم مراحل رو جلو بریم
ارسال پاسخ
1
kaksardar نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ گزارش

انلاینه؟

پاسخ اپراتور (۳۰ اسفند ۱۴۰۳)
سلام خیر
پاسخ kaksardar (۳۰ اسفند ۱۴۰۳)
بنده دانلود کردم ولی وقتی کاراکتر میسازم ارور کانکشن اینترنت میده
ارسال پاسخ
3