Sifu

Sifu

اگر فقط کاری که بلد هستی را انجام بدهی، هرگز پیشرفت نخواهی کرد
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

اگر از تماشای فیلم‌های رزمی لذت میبرید و همیشه دوست داشته‌اید تجربه‌ای سینماتیک و مشابه آن را در قالب یک بازی رایانه‌ای داشته باشید! Sifu دقیقا همان بازی است که بیصبرانه منتظر آن بوده‌اید. این بازی منحصر به فرد، یک گیم پلی بسیار خوش ساخت مبتنی بر هنر کونگ‌فو و مبارزات تن به تن را در قالب یک داستان جذاب به تصویر میکشد که قرار است شما قهرمان آن باشید. شخصیت تحت کنترل شما بسیار قدرتمند و مبارزی چیره دست است؛ اما هر بار که شکست میخورید، چند سال به سن او اضافه میشود. این بازی قرار است شما را با گیم پلی سخت‌اش پیر کند!


Sifu عنوانی در سبک مبارزه‌ای است که در سال 2022 منتشر شده. این بازی که تنها به صورت تک نفره در قالب بخش داستانی قابل انجام است، تاکنون برای کنسول‌های PS4، PS5، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی عرضه شده. زاویه دوربین بازی به شکل سوم شخص است و گیم پلی آن نیز مبتنی بر مبارزات و درگیری‌های تن به تن با بهره گیری از هنر کونگ‌فو طراحی شده. بازی از مکانیزم منحصر به فردی برای تنبیه بازیکن استفاده میکند؛ هربار که در روند بازی شکست میخورید، دوباره به بازی برمیگردید اما کاراکتر شما چند سال پیرتر میشود. اگر پیش از تمام شدن عمر او داستان بازی را تمام نکنید، باید همه چیز را از ابتدا شروع کنید.


Sifu یک بازی اکشن beat up است که از منظر سوم شخص انجام می شود. مبارزات این بازی که از کونگ فو الهام گرفته شده، شامل بیش از 150 فن منحصر به فرد از این هنر رزمی پرطرفدار است. حرکات اصلی حمله را می‌توان به صورت زنجیروار و در قالب ضربات Combo اجرا کرد، اگرچه برخی ترکیب‌ها ممکن است برتری تاکتیکی بیشتری را به شما بدهند؛ مثلا حریف را گیج کنند یا باعث بر هم خوردن تعادل آنها بشوند. قهرمان داستان و تمام شخصیت های مقابلش دارای یک نوار قدرت خاص هستند که به نوعی میزان توانایی آنها در دفع و تحمل ضربات مقابل را نشان میدهد. وقتی این نوار به طور کامل پر شود، گارد این شخصیت ها شکسته می شود و در برابر حملات پایانی به طور کامل آسیب پذیر می شوند. هرچند از آنجا که غالبا با تعداد زیادی از آنها به صورت همزمان باید مبارزه کنید، شکستن این دیوار دفاعی کاری بسیار دشوار است. تمامی دشمنان بازی میتوانند مثل خودتان حملات و ضربات را دفع کنند. از طرف دیگر، شما می‌توانید به ضربات آنها جاخالی بدهید که این موضوع این نیازمند زمانبندی درست و حرکت به موقع است. اجرای یک فن به صورت کامل و موفق به شما این فرصت را میدهد که حریف را کاملا گیج کنید و از فرصت پیش آمده برای هل دادن یا پرت کردن آنها به محیط اطرافتان استفاده کنید.


 بازی به شما این امکان را می دهد که از اشیاء موجود در محیط علیه دشمنان استفاده کنید و به نوعی با ضربات غیرمنتظره آنها را غافلگیر کنید؛ این قابلیت همچنین در هنگام رویارویی با حریفان قوی‌تر جنبه‌ی استراتژیک مبارزات بازی را قوی‌تر میکند. البته سلاح‌هایی که از محیط بازی پیدا میکنید موقت هستند و پس از مدتی خراب میشوند. گاها در درگیری های بازی ممکن است آخرین حریف شما، به مرز جنون برسد و به نوعی تبدیل به یک باس فایت شود. گاها نیز بازی به شما این امکان را میدهد که با حریفان کوچکتر و ضعیف‌تر وارد گفت و گو و مذاکره شوید و به نوعی فرصتی پیدا میدهد که از درگیری‌های غیرضروری اجتناب کنید.


در یک شب بارانی، یانگ، شاگرد یاغی یک مدرسه هنرهای رزمی در چین، به همراه چهار رزمی کار دیگر به مدرسه قبلی خود حمله می کند. یانگ استاد سابق خود را پس از مبارزه و شکست دادن تمامی شاگردانش میکشد. پس از آن، او جوانترین شاگر استاد را پیدا میکند و او را نیز میکشد. پس از مدتی کودک دوباره بیدار میشود و درمیابد که از مرگ بازگشته اما طلسمی با اوست که هربار پس از شکست در مبارزه، او را چند سال پیرتر، دوباره به زندگی برمیگرداند. با علم به این قدرت جدید، شاگرد جوان به قصد انتقام مرگ استادش، به دنبال مسببان این حادثه تلخ میرود.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 8.1 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i5-3470 @ 3.20GHz | AMD FX-4350 Quad-Core Intel Core i7-6700K @ 4.00GHz | AMD FX-9590 Eight-Core
حافظه 8 GB 10 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 640 (2GB) / AMD Radeon R7 250 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 390X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 12
ذخیره‌سازی 26 GB

Sifu

08/02/2022
Sloclap
Sloclap
+18
حجم دانلود: 10.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۳
۵ | ۳

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

alireza.sl نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ گزارش

با دسته نمیشه بازی کرد
چیکار باید کرد!؟

پاسخ اپراتور (۲۲ آذر ۱۴۰۲)
سلام متاسفانه تست نکردیم.
ارسال پاسخ
Dexter نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ گزارش

بازی تا 95 درصد دان میشه بقیه اش دان نمیشه دوبار تا 8 گیگ دان شد اون 500 مگ باقی مونده دان نشد

پاسخ اپراتور (۲۵ مهر ۱۴۰۲)
سلام اگر میتونید به تلگرام پیام بدید تا مشکلتون رو حل کنن. GBAZ_SUPPORT
ارسال پاسخ
mslmyek نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ گزارش

چجوری با دسته بازی کنم؟

ارسال پاسخ