Battlestations: Midway

Battlestations: Midway

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

بازی Battlestations: Midway در سبک اکشن است که توسط شرکت Eidos Hungary توسعه یافته و به وسیله Eidos Interactive با همکاری Feral Interactive در ژانویه 2007 برای ویندوز منتشر شده است.


| داستان بازی | 

سال 1941 است و شما ستوان هنری واکر (Henry Walker) افسر جوان نیروی دریایی مستقر در پرل هاربر هستید. وقتی ژاپنی ها به بندر حمله کرده اند و آن را غرق می کنند، برای انجام وظیفه و در مسیر رسیدن به کشتی خود دیر کرده اید. اکنون شما ابتدا به دفاع از بندر کمک می کنید و سپس مبارزه را تا آخرین نبرد اقیانوس آرام در اطراف جزایر میدوی پیش می برید. 


| درباره بازی | 

Battlestations Midway یک رویکرد جدید برای نبردهای هوایی، دریایی و زیر آب را ارائه می دهد که به طور دقیق جو و وضعیت اقیانوس آرام در سال 1942 را منعکس می کند. با جابجایی یکپارچه بین هر یک از واحدهای تحت فرمان، شما می توانید در نبردهای سگی یا جنگنده های دشمن از طریق آسمان شرکت کنید یا از حمله بی صدا زیر دریایی خود برای شلیک اژدرها بر روی دشمنان نا آگاه استفاده کنید. تعدادی حالت های مختلف مانند کمپین های تک نفره برای طرف های ژاپنی و آمریکایی ارائه می دهد. همچنین ماموریت های حرفه ای با تمرکز بر واحدهای خاص در حالت چند نفره برای حداکثر 16 بازیکن در یک مقیاس بزرگ را ارائه می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP Windows XP
پردازنده Pentium 4/Athlon XP or better Pentium 4/Athlon XP or better
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک 64MB RAM DirectX 9.0c compatible video card supporting Pixel shader 1.3 (GeForce4 series [not including MX cards] or Radeon 9000) 128MB RAM DirectX 9.0c compatible video card supporting Pixel & Vertex shader 2.0 (nVidia 6800 Series or Radeon X800 or better)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3 GB

Battlestations: Midway

30/01/2007
Eidos Interactive
Square Enix
+12
حجم دانلود: 2.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

SAM1064 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ گزارش

سلام و خسته نباشید ب شما قربان متاسفانه 2 بار نصف کردم و اجرا نمیشه

پاسخ اپراتور (۱۳ آذر ۱۴۰۲)
سلام بازی تست شد سالم هست.ویندوزتون چندهست شما؟
ارسال پاسخ