دارک استار وان

Darkstar One

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Darkstar One

ستاره سیاه: اتحاد شکست خورده یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و شبیه سازی است که توسط شرکت Ascaron Entertainment توسعه یافته و به وسیله CDV Software با همکاری Kalypso Media برای پلتفرم‌های ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی در مورد فضا پیمای Darkstar میباشد که توسط Simon Jarvis با استفاده از یک تکنولوژی باستانی ساخته شده است. Altair که دوست و همکار Jarvis در شرکت تجارتی آنها بود بعد از مرگ سیمون هدایت فضاپیما را به پسر او Kayron میسپارد . بعد از آنکه Kayron کنترا را در دست گرفت Altair دلایل کشته شدن پدرش را به او توضیح میدهد تمام اسلحه‌های فضاپیما توسط کمک خلبان سابق آن Jack Forrester از بین رفته است.


دانلود بازی Darkstar One برای PC


گیم‌پلی Darkstar One

در این بازی شما آزادی عمل زیادی دارید. ماموریت‌های مبتنی بر داستان به تدریج شما را به عمق کهکشان به سمت نژادهای جدید، فناوری‌های جدید و مخالفان قوی‌تر هدایت می‌کنند. برای خرید تجهیزات بهتر، مانند سلاح و سپر، موجودی‌تان را افزایش دهید. از راه‌های بی‌شماری میتوانید Credit یا موجودی کسب کنید: با انجام وظایف مختلف، شکار جایزه، دزدی دریایی، قاچاق، تجارت، اسکورت، حمل و نقل، پاداش و موارد دیگر.


ویژگی‌های Darkstar One

  • یک جهان گسترده و شبیه‌سازی شده با بسیاری از نژادها، کشتی‌های فضایی با تاکتیک‌‌های نبرد منحصر به فرد
  • داستان مفصل با بیش از پنجاه دقیقه سکانس ویدیویی
  • کشتی خود را به هر شکلی که انتخاب، پیکربندی و ارتقا دهید
  • بیش از دویست سلاح مختلف، سپر و تجهیزات
  • وجود اسلحه طلسم که سلاحی خاص با جلوه‌ای قدرتمند شبیه به جادوهای خاص در بازی‌های نقش آفرینی
  • بدست آوردن سلاح‌هایی از نژاد دیگر
  • ماموریت های ویژه ای را مانند دره‌ها یا حتی زیر زمین را در جهان‌های ناشناخته کاوش کنید
  • انتخاب نقش "مثبت" یا "منفی" به سلیقه‌ی گیمر


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Darkstar One رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP (32 bit) Windows XP with SP2
پردازنده 1.6 GHz Intel or AMD processor 3.0 GHz Intel or AMD processor
حافظه 512 MB 1024 MB
گرافیک DirectX 9 compatible 128 MB graphics card with support for pixel/vertex shader 1.1 (GeForce 3 and above) DirectX 9 compatible 256 MB graphics card with support for pixel/vertex shader 3.0 (GeForce 6/Radeon x1x00 and above)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 7 GB

دارک استار وان

14/08/2006
Ascaron Entertainment ltd
Strategy First
+12
حجم دانلود: 4.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄