درت 3 کامپلیت ادیشن

DiRT 3 Complete Edition

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره بازی DiRT 3

بازی DiRT 3 با ژانر ورزشی، مسابقه‌ای توسط Codemasters توسعه و در سال 2011 عرضه شد. بازی درت 3 در بخش گرافیک نیز فوق‌ العاده کار کرده، جزئیات در تک‌ تک صحنه‌ها و لحظات بازی دیده می‌شود. پیست‌‌های مسابقه، طراحی ماشین‌ها، آب‌ و هوای کاملاً واقع‌گرایانه همگی از نکات مثبت بخش گرافیک بازی هستند. شبیه‌‌سازی حرکات ماشین‌‌ها، فرمان کاملاً واقع‌ گرایانه است و شبیه‌ سازی حس و حال پیست مسابقه و… همه و همه تمامی نکاتی هستید که در این سری از درت در آن‌ها بی‌ نقص کار کرده است. این بازی دارای داستان خاص و مشخصی نیست و بازی بر اساس اصل مسابقه و برد پی‌ریزی شده است و شما باید در هر مسابقه جزو 3 نفر اول باشید تا به مرحله بعد راه پیدا کرده و نقشه‌‌ها و ماشین‌‌های جدید آزاد کنید.


دانلود بازی Dirt 3 برای کامپیوتر


نسخه Complete Edition

این نسخه کامل بازی است که شامل DLC نیز است و شامل چندین آهنگ و ماشین‌های جدید است. نسخه کامل برای Mac OS X توسط Feral Interactive در 29 ژانویه 2015 منتشر شد. 


دانلود بازی درت 3 برای PC


افکت‌ و رنگ‌

افکت‌های فوق العاده ای مثل باران، رعد و برق و برف در بازی وجود دارد که همه‌ی آن‌ها مخصوصاً افکت باران بسیار زیبا و به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌اند و هنگامی که در بازی باران میبارد به طرز زیبایی قطره‌های آن به دوربین برخورد کرده و صحنه‌ی فوق العاده جالبی را پدید می‌آورد. همچنین رنگ‌های استفاده شده در بازی به زیبایی نمایش داده میشوند. اگر مسابقه‌ای مدت زیادی به طول انجامد ناگهان آفتاب غروب میکند و صحنه‌ی زیبایی را برای گیمر به تصویر میکشد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Dirt 3 رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows Vista® or Windows® 7 Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
پردازنده AMD Athlon™ 64 X2 2.8 GHz, Intel Pentium® D 2.8 GHz AMD Phenom™ II or Intel® Core™ i7
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک AMD Radeon™ HD 2000 256 MB, NVIDIA® GeForce® 8000 Series 256 MB AMD Radeon™ HD 6000 Series
ذخیره‌سازی 15 GB

درت 3 کامپلیت ادیشن

24/05/2011
Codemasters
Codemasters
+3
حجم دانلود: 7.67 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۱
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Pouria_Lod نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ گزارش

سلام بازی برای من اجرا نمیشه 2 تا ارور همش میده چند بار دوباره هم نصب کردم فرقی نکرد

ارسال پاسخ
1