پکمن دنیای رالی

Pac-Man World Rally

پکمن در دنیای ماشین سواری
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره بازی PAC-Man World Rally

بازی پکمن رالی در سبک اکشن، ماجراجویی و مسابقه ای محصولی از Bandai Namco Entertainment می‌باشد که توسعه آن برعهده Wild Works بوده است. بازی پکمن یکی از قدیمی‌ترین و خاطره انگیزترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی است که همه با آن خاطره دارند و دوران خوشی را در قدیم سپری کردند. به جز خود پکمن بازی‌های زیادی از پکمن ساخته شد و علاوه بر حس نوستالژی تجربه‌ی لذت بخشی را برای گیمرها به جا گذاشت. این بازی در سبک پلتفرمر سه‌ بعدی طراحی شده و از ویژگی‌‌های بارز آن میتوان به تنوع بالای مراحلش اشاره کرد. تمامی عناصر موجود در بازی‌های پلتفرمر را تجربه خواهید کرد و از طرفی در برخی مراحل باید از هزارتوهای بزرگ فرار و در مسابقات اتومبیل‌ رانی شرکت کنسددر تمامی این ماجراجویی‌ها، شخصیت محبوب و زردرنگ PAC Man همراه شما خواهد بود.

 

پکمن ماشینی


ویژگی‌های بازی PAC-Man World Rally

  • بخش Quest: مراحل پلتفرمر بازی و ماجراجویی‌های پکمن
  • بخش Maze: محل حل کردن و عبور از معماها و هزارتوها
  • بخش Classic: بازی نوستالژی و اصلی پکمن
  • رابط کاربری بهبود یافته


جی‌باز

میتونید همین حالا این بازی پکمن دنیای رالی رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای اونه که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP, Vista Windows XP, Vista
پردازنده Intel Pentium III 1.0 GHz AMD Athlon 1.0 GHz Intel Pentium 4 1.8 GHz AMD Athlon XP 1800+
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک 64 MB of VRAM OpenGL 1.1 compatible DirectX 9.0c compatible Nvidia GeForce4 Ti 4600 ATI Radeon 9700 128 MB of VRAM
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 1 GB

پکمن دنیای رالی

22/08/2006
WildWorks
+3
حجم دانلود: 0.05 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄