جنگ خودروها: کشتار نهایی

FlatOut Ultimate Carnage

۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره بازی FlatOut Ultimate Carnage

این نسخه از مجموعه بازی محبوب FlatOut با نام Ultimate Carnage منتشر شده است و همان طور که از نام آن مشخص است، زد و خورد میان اتومبیل‌ها را که درون مایه اصلی این مجموعه است. بازی FlatOut Ultimate Carnage مانند نسخه‌های پیشین خط داستانی خاصی در مقابل شما قرار نمی‌دهد و مانند همیشه باید در مسابقات آشفته و پرهیجان شرکت کنید و با ضربه زدن به دیگر حریفان خود را به خط پایان برسانید. در این میان مسابقات مختلفی در نظر گرفته‌شده‌اند و برای نمونه می‌توانید در خارج از شهر به مسابقه بپردازید یا اینکه در جاده‌های آسفالت نشان دهید که چه راننده حرفه‌ای هستید. 


دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage برای PC


ویژگی‌های بازی FlatOut Ultimate Carnage

  • ضربه و تصادف اهمیت بسیار بالایی دارد 
  • آهنگ‌های مشهور سبک راک 
  • با برخورد به حریفان حسابی آن‌ها را عصبانی کنید و از دور مسابقه خارجشان کنید 
  • وجود مراحل جالبی همچون استادیوم‌های وحشت که راننده‌ها باید تنها با تخریب یکدیگر به جایزه بزرگ برسند 
  • مراحل پرتاب راننده به بیرون اتومبیل نیز دوباره برگشته است و اگر با سرعت‌ بالا حرکت کنید و به‌ یک‌ باره تمرکز کنید، راننده از شیشه اتومبیل به بیرون پرتاب می‌شود 


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Flatout Ultimate Carnage رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP (32bit) Windows Vista (32/64bit)
پردازنده Intel Processor 2.2GHz or Higher / AMD 2.2GHz or Higher
حافظه 2 GB
گرافیک Nvidia Geforce 7600 or higher, ATI Radeon X1800 or higher. Integrated Graphics Chips and Laptops are not supported by this game.
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 4.75 GB

جنگ خودروها: کشتار نهایی

19/08/2008
Bugbear Entertainment
Strategy First
+7
حجم دانلود: 3.43 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄