امپراطوری: جنگ تمام عیار

Empire Total War

۱۰ | ۹.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Empire Total War

امپراطوری: جنگ تمام عیار یکی از مشهورترین بازی‌های استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر گردید. داستان بازی در قرن هجدهم اتفاق می‌افتد، بازیکن را تحت کنترل یازده کشور مختلف از جمله انگلستان، آمریکا، پروس، روسیه، اتریش، فرانسه و اسپانیا قرار میدهد که هم از طریق دیپلماسی یا زور استان‌های سراسر اروپا، آمریکای شمالی و هند را فتح میکنند. درست مانند سری قبل Total War، بازی به دو بخش نقشه مبارزاتی مبتنی بر نوبت و نبردهای بی درنگ تقسیم میشود.


دانلود بازی Empire Total War برای PC


گیم‌پلی بازی Empire Total War

زمانی که سربازان شما وارد جنگ با نیروهای دشمن میشوند سبک گیم‌پلی تغییر کرده و به صورت Real Time در می‌‌آید. در اینجا قسمت دوم گیم‌پلی خود را نشان میدهد، حالتی که مانند دیگر عناوین RTS دنبال شده و شما باید نیروهای خودتان را که به صورت دسته هستند کنترل کنید. همواره در بیشتر RTS‌های روز بازار بیشتر بودن تعداد نیروها تضمین پیروزی شما است اما در Empire این خصوصیت همانند واقعیت تنها لازمه پیروزی نیست. اینجاست که معنای واقعی استراتژی خود را نشان میدهد. شما باید با حرکت دادن نیروها به مکان‌های مناسب طوری لشگر خود را ارایش کنید که بیشترین قدرت را در مقابل دشمن داشته باشند. یک کمپین داستان محور نیز گنجانده شده است که به بازیکن اجازه میدهد تا پایه و اساس ایالات متحده آمریکا را در سه فصل هدایت کند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Empire Total War رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP (Service pack 2), Windows Vista
پردازنده 2.4 GHz Intel Pentium or greater or AMD Athlon equivalent CPU
حافظه 1 GB
گرافیک 256 MB DirectX 9.0c compatible, (Shader model 2.0), Minimum screen resolution 1024 x 768
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 15 GB

امپراطوری: جنگ تمام عیار

04/03/2009
Creative Assembly
Feral Interactive
+15
حجم دانلود: 8.26 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄