قلمرو دشمن: زمین لرزه جنگ‌ها

Enemy Territory Quake Wars

۱۰ | ۶.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Enemy Territory Quake Wars

قلمرو دشمن: زمین لرزه جنگ‌ها یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت Splash Damage توسعه یافته و به وسیله Activision در سپتامبر 2007 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، زمانی که بیگانه‌ها به سیاره ما حمله کرده و قصد نابودی ما را دارند. در بازی شاهد نبردهای تن به تن، نبردهای ماشینی، نبردهای هوایی، نبردهای دریایی علیه ربات‌های مهاجم خواهیم بود. در این بازی از اسلحه‌ها و تجهیزات جنگی جدیدی استفاده شده است که در کمتر بازی‌های رایانه‌ای شاهد آن بوده‌ایم. از دیگر ویژگی‌های این بازی تغییر بازی از اول شخص به سوم شخص است و عکس آن چه در نبردهای پیاده و چه در سواره که در بعضی از صحنه‌های نبرد به کمک شما خواهد آمد.


دانلود بازی Enemy Territory Quake Wars برای PC


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Enemy Territory Quake Wars رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista
پردازنده Pentium 4/Athlon XP Dual Core processor
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700+, GeForce 6200+, GeForce 7300+ / ATI(TM) Radeon(TM) 9700+, Radeon X700+, Radeon X1650+ 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800 or ATI(TM) Radeon X800
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

قلمرو دشمن: زمین لرزه جنگ‌ها

28/09/2007
Splash Damage
Activision
+15
حجم دانلود: 4.48 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄