ورود به ماتریکس

Enter the Matrix

۱۰ | ۷.۲
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Enter the Matrix

ورود به ماتریکس یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و مبارزه‌ای است که توسط شرکت Shiny Entertainment توسعه یافته و به وسیله Atari SA یا همکاری Bandai در می 2003 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی با داستان فیلم Matrix Reloaded دنبال میشود و حدود یک ساعت از این فیلم در این بازی وجود دارد و گیمر میتواند بخش‌هایی از فیلم را که اکنون به صورت فیلم در آمده است را دنبال کند، چیزی که مطمئنا برای طرفداران سری فیلم‌های ماتریکس جذاب خواهد بود. 


دانلود بازی Enter The Matrix برای PC


گیم‌پلی بازی Enter the Matrix

اینتر د ماتریکس به گیمرها اجازه میدهد تا کنترل دو شخصیت به نام‌های گوست و نایوبی را به دست بگیرند. هر یک از این شخصیت‌ها یک خط داستانی جداگانه دارد که این عامل باعث میشود تا ماتریکس ۱ از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اکثر مراحل بازی بصورت سوم شخص است. همچنین از اسلحه و مهارت‌های مبارزه برای شکست دادن حریفان و تکمیل اهداف مراحل استفاده کنید. هر زمانی که بازیکن بخواهد می‌تواند زمان گلوله را که در بازی "فوکوس" نامیده میشود را فعال کند تا زمان را کند و کارهایی مانند تیراندازی در هوا و جاخالی دادن از گلوله را انجام دهد. برخی از مراحل شامل هنرهای رزمی یک به یک مبارزه با حریفان است.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Enter the Matrix رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP, Windows Vista, Windows 7
پردازنده Intel Pentium III 1200Mhz / AMD Athlon MP 1900+
حافظه 512 MB
گرافیک AMD Radeon 8500 Series 64MB or NVIDIA GeForce 4 MX 440
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 4 GB

ورود به ماتریکس

14/05/2003
Shiny Entertainment
Infogrames
+15
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄