نینجاهای کوچک

Mini Ninjas

۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره Mini Ninjas

بازی نینجاهای کوچک در سبک اکشن و ماجراجویی استکه توسط OI Interactive طراحی و ساخته شده و در سال 2009 توسط کمپانی‌ اسکوئر انیکس عرضه شد. این بازی درباره شخصیت‌های کارتونی است که با وجود اکشن بودن عنوان مناسبی برای سنین پایین و کودکان میباشد. با کمک دوستان و هم گروهی‌های خود به جنگ سامورایی‌های شرور بروید که باعث ناآرامی دنیا و سلب آرامش مردم شده‌اند و شما باید در مقابل آنان پیروز شوید. بازی صحنه‌ها و دیالوگ‌های خنده داری دارد که باعث میشود خشونت آن با دیگر بازی‌ها متفاوت باشد. این بازی داستان نینجاهای کوچکی را روایت میکند که برای جنگ با سامورایی‌ها که در حال آشوب در دنیا هستند وارد میدان میشوند و با گروه‌های مختلفی از آنها در مراحل مختلف بازی درگیر می‌شوند.


بازی Mini Ninjas


ویژگی‌های Mini Ninjas

  • گرافیک و طراحی هنری بامزه
  • فضا و جو شاد
  • ساعت‌ها سرگرم شدن


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Mini Ninjas رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP and Vista Windows XP and Vista
پردازنده PIV/Athlon 3.2ghz or higher processor Intel/Athlon Dual Core Processor
حافظه 512MB system RAM (1GB Vista) 1024MB system RAM (2GB Vista)
گرافیک ATI Radeon X1300 or higher / Nvidia Geforce 6600 or higher (shader model 3 required) graphics card ATI Radeon X1300 or higher / Nvidia Geforce 6600 or higher with 512MB video RAM (shader model 3 required)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5.85 GB

نینجاهای کوچک

14/09/2009
IO Interactive
Square Enix
+12
حجم دانلود: 4.59 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄