درباره بازی Monochroma

بازی تک رنگ یکی از بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Nowhere Studios ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای کامپیوتر به بازار عرضه شده است. این بازی کامپیوتری درباره داستان پسر کوچکی است که در منطقه‌ای سیاه و سفید گیر افتاده و مجبور است برای گذشت از این دنیای خاکستری، تله‌های مختلفی را جا بگذارد و از اشیاء مختلفی برای حل پازل و معماهای مختلف استفاده کند. در واقع داستان در مورد دو برادر است که شاهد جنایات وحشتناکی بود‌ه‌اند. این دو برادر با همکاری یکدیگر سعی در نجات دنیایشان از دست یک‌ رنگی و استبداد است. داستان این بازی از نظر احساسی غنی است و بازیکن را طریق حس نوع دوستی، وفاداری و عشق به افراد خانواده، درگیر داستان بازی میکند. همچنین در طول بازی اشارات زیادی به داستان‌های مشهور و همچنین فیلم‌های سینمایی و کتاب‌ها خواهید داشت.


Monochroma


ویژگی‌های Monochroma

  • معماهای جذاب
  • بازی دارای 4 قسمت متفاوت است
  • برنده جایزه موسیقی متن و تصویرسازی


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Monochroma رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP Windows XP
پردازنده 2GHz or better Intel Core 2 Duo E4400 or AMD Athlon 64 X2 3600
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک Shader Model 3.0 card (NVIDIA GeForce 6500 or ATI Radeon X1550) Shader Model 3.0 card and 512 MB VRAM Card (NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1650)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 5 GB

تک رنگ

28/05/2014
Nowhere Studios
Nowhere Studios
+12
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄