تنهایی هرگز

Never Alone

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Never Alone

بازی تنهایی هرگز در سبک پلتفورمر، اکشن، ماجراجویی و پازل میباشد که توسط استودیو Upper One Gaes و E-Line Media ساخته شده و برای کامپیوتر منتشر شده کرده است. دو شخصیت بازی در کنار شما همراه خواهند شد و هر موقع که بخواهید میتوانید بین آن‌ها سوییچ کنید. سفر شما برای نجات دختری خواهد بود که البته در این سفر پر ماجرا با موجودات عجیب و در عین حال ترسناکی روبرو خواهید شد که از طریق غار و یخچال‌های طبیعی خودشان را به شما رسانده‌اند. هر شخصیتی ویژگی‌ها و مهارت‌های مخصوص به خودش را دارد که در حین بازی میتوانید از آن ها استفاده کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. به طور مثال Nuna میتواند اجسام سنگین را جا به جا کند ، پازل‌ها را حل کند و Fox میتواند مناطقی که Nuna نمی‌تواند را برود.



جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Never Alone رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 Windows 7 or newer
پردازنده Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.8 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک GeForce 240 GT or Radeon HD 6570 GeForce GTX 650 Ti or Radeon HD 7790
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3 GB

تنهایی هرگز

18/11/2014
Upper One Games
E-Line Media
+12
حجم دانلود: 1.62 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄