عناوین انحصاری جی باز

GBAZ Exclusive

عناوینی که فقط توسط لانچر جی باز قابل ارائه هستند.
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+3


FC24

دانلود FC24

در این سری از بازی فیفا فقط عنوان بازی به FC24 تغییر کرده اما بازی همان فیفا سابق است. در این نسخه حرکات و نوع بازی دقیقا شبیه یک فوتبال واقعی است. ویژگی Career Mode در FC24 این امکان را به شما می دهد تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک ستاره حرفه ای فوتبال دنبال کنید. تکنولوژی Hypermotion V با استفاده از آنالیز داده‌های بیش از 180 مسابقه حرفه‌ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکنان در بازی، آن را همانطور که واقعاً و بصورت زنده انجام می‌شود، ثبت کرده است. 



The Callisto Protocol

دانلود The Callisto Protocol

بازی کامپیوتری The Callisto Protocol یک بازی ویدئویی ترسناک و تلاش برای بقا است که در سال 2022 توسط استودیو Striking Distance توسعه یافته و توسط Krafton منتشر شده است. کارگردانی آن را گلن شوفیلد که یکی از خالقان مجموعه Dead Space است بر عهده داشته است. داستان بازی به دنبال جیکوب لی است که به زندانی فرستاده می شود که در ماه جوویان کالیستو قرار دارد و در حالی که اسرار تاریک این مرکز را کشف می کند با زندانیان آلوده به بیماری ناشناخته مبارزه می کند.



دانلود Immortals of Aveum Deluxe Edition به همراه آپدیت 5

Immortals of Aveum یک بازی سبک تیراندازی، جادویی اول شخص تک نفره است که داستان شخصیتی بنام جک را روایت می‌کند. او به گروه جادوگران مبارز می‌پیوندد تا جهانی را از لبه‌ی پرتگاه نابودی نجات دهد. این بازی اولین عنوانیست که با موتور Unreal Engine 5 به بازار عرضه شده است. Immortals of Aveum سعی داشته تا با خلق دنیایی جدید و تلفیق آن با جادو دنیای متفاوتی را در پیش روی مخاطب خود قرار دهد. با دستیابی به زیورآلاتی خاص همچنان حلقه‌ها و انگشتر‌ها و بدست کردن آن‌ها، می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را به شخصیت بازی اضافه کنید.



دانلود بازی Alan Wake Remastered با زیرنویس فارسی

داستان بازی Alan Wake Remastered Farsi مسحور کننده، پر از رمز و راز، ترس روانشناختی و ترکیبی منحصر به فرد از واقعیت و تخیل می‌باشد. شما در نقش آلن ویک، نویسنده موفقی در زمینه تریلرها و داستان‌های هیجان‌انگیز، به بازی می‌پردازید که خود را در یک کابوس ترسناک می‌یابد. داستان از جایی آغاز می‌شود که آلن و همسرش، آلیس، به تعطیلاتی در شهر آرام و به‌ظاهر صلح‌آمیز Bright Falls می‌روند. با این حال، آلیس به طرز عجیبی ناپدید می‌شود و زندگی آلن تبدیل به یک تجربه خیالی و ترسناک می‌‌شود. از ویژگی‌های عنوان فارسی این بازی میتوان به برخوردار بودن از زیرنویس فارسی و ترجمه بصورت محاوره‌ای و لفظ گفتار عادی اشاره کرد که خوانش روانی در جریان بازی داشته و همچنین به زبان گفتار نزدیک‌تر باشد. 



دانلود Star Wars Jedi:Survivor به همراه پچ 7.5

Star Wars Jedi:Survivor یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط EA منتشر شده است. بازی استاروارز جدای سروایور پنج سال پس از وقایع Fallen Order اتفاق می‌افتد. بازی جدای نایت کال کسیس (کامرون موناگان) را دنبال می کند که در حالی که به دنبال مکانی برای پنهان شدن از آنها می گردد با امپراتوری مبارزه می کند.


دانلود Need For Speed Unbound: Palace Edition به همراه آپدیت 5.1.0

بازی Need For Speed Unbound در سبک مسابقه‌ای است. این عنوان چهارچوب اصلی بازی از لحاظ داستانی همان نسخه‌ی اولیه است، اما با چند تفاوت جذاب و هیجان‌انگیز که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به چهار خودروی سفارشی‌سازی شده توسط خود سازندگان بازی اشاره کرد. این بازی دارای سبک هنری است و هنر گرافیتی را با سبک هنری واقعی‌تر سایر بازی‌های Need for Speed ادغام می‌کند. این نقشه در شهری خیالی با الهام از شیکاگو به نام شهر Lakeshore ساخته شده است.


دانلود Need For Speed Hot Pursuit Remastered

در عنوان Need for Speed با اتومبیل‌های عجیب و غریب و پرسرعت پلیس را به خود گرفته است، تعقیب می کند.در این عنوان به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول بازی و مسابقات مختلف یک مسابقه‌‌ دهنده قانون شکن باشند یا یک راننده پلیس و یک حالت حرفه‌ای کامل برای هر دو نقش دارد. رابطه بین پلیس و مسابقه‌دهنده‌ها بسیار جذاب و پرهیجان است. پلیس قدرتمندتر است در حالی که مسابقه‌دهنده‌ها سریع‌تر هستند.



دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 Update 2024 

در این نسخه بازیکنان به راحتی میتوانند دریبل کنند و مسیر پاس را انتخاب کنید. عکس العمل‌ها سریع‌تر شده و ویژگی‌های فیزیکی و مهارت‌های اصلی بازیکنان دقیق‌تر شده است. در این سری از بازی PES ویژگی‌های این پچ شامل: آپدیت تیم‌های ملی جام جهانی 2022 قطر PES 2013 ، آپدیت ترکیب لیگ‌های مختلف فصل 23/2024 و آپدیت کیت فصل جدید تیم‌های باشگاهی و تیم های ملی جام‌جهانی.



دانلود Pro Evolution Soccer 2017 Update

بازی PES 2017 توسط کونامی در سال 2016 ساخته و عرضه شد. در این بازی نحوه کنترل کردن بازیکنان شما در قالب یک تیم فوتبال، این بار بر نحوه استپ و کنترل کردن توپ تأثیر مستقیم دارد. ویژگی‌هایی نظیر پاس‌ها دقیق در این نسخه قابل مشاهده است. هنگام بازی و پاس دادن فیزیک بازی طبیعی‌تر و واقعی‌تر بنظر میرسد. در طراحی بازیکنان و جزئیات محیط میتوان حس کرد که در این نسخه به فوتبال واقعی نزدیک‌تر شده باشد. بخاری که از دهان بازیکنان بیرون میاید، بافت چمن و تماشاگران خیلی واقعی تر شده است. برخی ویژگی های آپدیت PES 2017 Update 2024 شامل آپدیت ترکیب فصل 2023/2024 تیم‌های مختلف اروپایی ، اضافه شدن بازیکنان جدید و جوان از تیم‌ها و ملیت‌های مختلف به بازی، بعضی از تیم‌های مختلف اروپایی و آپدیت کفش ، توپ و دستکش و اضافه شدن مینی فیس‌های جدید.



دانلود Pro Evolution Soccer 2021 Update 2024

در این نسخه شاهد یک بروزرسانی برای اعمال تغییرات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌ها و بروزرسانی به فصل 2021-2020 رقابت‌های فوتبال خواهیم بود. در این بازی شما میتوانید باشگاه موردعلاقه خود در لیگ‌های معتبر اروپایی انتخاب کنید و به تجربه یک رقابت‌ فوتبالی بپردازید و همینطور بزرگترین باشگاه‌های فوتبالی دنیا را با طراحی و جزئیات زیبا انتخاب کنید. با انجام بازی‌های هفتگی قدم به قدم تیم خود را تا رسیدن به قهرمانی و موفقیت‌هایی بزرگ در سطح دنیا همراهی کنید. برخی از ویژگی‌های Pro Evolution Soccer 2021 Update 2024 شامل آپدیت ترکیب فصل 2023/2024 تیم‌های مختلف اروپایی ، اضافه شدن بازیکنان جدید و جوان از تیم‌ها و ملیت‌های مختلف به بازی ، آپدیت کیت فصل 2023/2024 بعضی از تیم‌های مختلف اروپایی و اضافه شدن مینی فیس جدید بازیکنان مختلف.



دانلود Sniper Elite 5 به همراه DLC

اسنایپر الیت 5 آخرین سری از سری برنده جوایز، تک تیراندازی بی نظیر، مبارزه تاکتیکی سوم‌شخص و دوربین کشتار پیشرفته را ارائه می دهد. در میان همه‌جانبه‌ترین نقشه‌های تاکنون مبارزه کنید با بسیاری از مکان‌‌های دنیای واقعی که با جزئیات خیره‌کننده ثبت شده‌اند، و سیستم پیمایش بهبودیافته‌ای که به شما امکان می‌دهد بیشتر از هر زمان دیگری از آنها کاوش کنید.


دانلود Lies of P به همراه DLC

بازی لایز آو پی یک اقتباسی از داستان پینوکیو هستش و شما عروسکی هستید که توسط Geppetto ساخته شده است که در شبکهای از دروغها با هیولاهای غیرقابل تصور و چهرههای غیرقابل اعتمادی که بین شما و اتفاقاتی که برای دنیای Lies of P رخ داده است، گیر کرده‌اید. Lies of P بازیکنان را در نقش نسخه‌ای متفاوت از پینوکیو قرار می‌دهد. او در شهر ویران‌ شده‌ی Krat که پر از آدم‌مکانیکی‌های متخاصم است، باید پدر ژپتو را پیدا کند و به اوضاع سروسامان دهد.



دانلود Dead Space Remake

دد اسپیس ریمیک یک بازی ترسناک تلاش برای بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط استودیو Motive ساخته و توسط EA منتشر شده است. این عنوان بازسازی شده‌ی نسخه متعلق به سال 2008 با همین نام است. شخصیت بازی در یک سفینه فضایی قرار دارد که توسط هیولاهای مرگباری به نام Necromorph پس از کشف یک شی فضایی به نام Marker تسخیر شده است و بازیکنان کنترل مهندس Isaac Clarke را بر عهده دارند. این عنوان نسخه‌ی Deluxe Edition می باشد و زمانی که در بازی به SHOP مراجعه می کنید، می‌توانید هریک از این اسکین‌ها را که دوست دارید انتخاب کنید و به بازی ادامه دهید.


جی‌باز 

میتونید همین حالا این بازی‌های کامپیوتری رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای اونه که لانچر جی باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده

عناوین انحصاری جی باز

تاریخ انتشار: به زودی
2K Boston
505GAMES
+3
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
آنلاین کوآپ
تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

حمیدرضا رسولی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ گزارش

این عناوین ذکر شده رو میشه آفلاین بازی کرد؟چون کرک نشدن چندتاشون

ارسال پاسخ
محمد دیلمی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۹ گزارش

بسیار عالی

ارسال پاسخ
mobinloq نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ گزارش

سلام این بازی هارو که باید در لانچر بازی کنیم رو میشه انلاین بازی کرد؟

پاسخ اپراتور (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ