نیدفور اسپید نسخه بازسازی: تعقیب آتشین

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

تمام ماشین هایی که رویای رانندگی آنها را داشتید
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره Need For Speed Hot Pursuit Remastered

نیدفور اسپید هات پرسوت ریمستر یک بازی ویدئویی مسابقه‌ای است که در سال 2010 توسط Criterion Games توسعه یافته و توسط EA برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، Wii، مایکروسافت ویندوز، iOS، اندروید، WebOS و ویندوز فون منتشر شده است. این بازی شانزدهمین عنوان از این سری است و در نوامبر 2010 منتشر شد و نسخه‌های توزیع دیجیتال آن در دسامبر 2010 منتشر شد. نسخه ریمستر شده در 6 نوامبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در 13 نوامبر 2020 برای نینتندو سوییچ منتشر شد.


Need for Speed: Hot Pursuit


این بازی سبک گیم‌پلی قبلی Need for Speed III: Hot Pursuit و Need for Speed: Hot Pursuit 2 با اتومبیل‌های عجیب و غریب و پرسرعت پلیس را به خود گرفته است، تعقیب میکند. در این نسخه بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول بازی و مسابقات مختلف یک مسابقه‌ دهنده قانون شکن باشند یا یک راننده پلیس و یک حالت حرفه‌ای کامل برای هر دو نقش دارد. رابطه بین پلیس و مسابقه‌دهنده‌ها بسیار جذاب و پر هیجان است. پلیس قدرتمندتر است در حالی که مسابقه‌دهنده‌ها سریع‌تر هستند. هر طرف دارای چهار دسته تجهیزات است که در طول بازی آزاد میشوند، از جمله فراخوانی برای مسدود کردن جاده و ایجاد پارازیت روی رادار که این امکانات بسته به پلیس بودن یا ایفای نقش مسابقه دهنده متفاوت است. به گفته‌ی Criterion بخش تک نفره بین 12 تا 15 ساعت طول میکشد و بشدت ارزش بازی مجدد دارد.


اضافه شدن ماشین‌‌های جدید

بازی در یک مکان تخیلی به نام Seacrest County بر اساس منطقه فرعی ساحل غربی غرب ایالات متحده اتفاق می‌افتد. یک جهان باز که دارای بیش از 160 کیلومتر جاده، چهار برابر بزرگتر از Burnout Paradise است. همه وسایل نقلیه موجود در Hot Pursuit، اتومبیل‌های واقعی و SUV‌های دارای مجوز هستند که به‌عنوان «همه ماشین‌هایی که رویای رانندگی آنها را داشتید» توصیف می‌شوند. اکثر وسایل نقلیه در هر دو نوع مسابقه‌ای و پلیسی موجود هستند، اما تعداد کمی از خودروها برای هر طرف منحصر بفرد هستند. همچنین به طور انحصاری در هات پرسوت، ماشین Porsche 918 Spyder معرفی شده است. با این حال، اتومبیل‌های فراری، آخرین باری که در یک بسته  دی ال سی  Shiftدیده شده‌اند، اما بطور قابل ‌توجهی از زمان Hot Pursuit 2 در سایر بازی‌های Need for Speed غایب بودند، در Hot Pursuit نیز وجود ندارند. هیچ شخصی‌سازی یا تنظیم خودرو به جز تغییر رنگ و چسبادن یک سری استیکر وجود ندارد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Need for Speed: Hot Pursuit Remastered رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-2120 @ 3.30GHz | AMD Phenom II X4 965 Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GT 640 (2GB) / AMD Radeon HD 5870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 270X (2GB)
DirectX 11 11
ذخیره‌سازی 36 GB
هشدار: این بازی برای اجرای اولیه نیاز به اینترنت بدون اتصال به VPN دارد

نیدفور اسپید نسخه بازسازی: تعقیب آتشین

06/11/2020
Criterion Games
Electronic Arts
+12
حجم دانلود: 23.4 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

pouyanka نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام از دسته پشتیبانی میکنه؟

ارسال پاسخ
sajjad نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ گزارش

اقا خیلی عالی. واقعا عالیه. اصلا باورت نمیشه با چه کیفیتی بازی رو اجرا میکنه
خیلی رون بدون حتما کوچک‌ترین لگی

ارسال پاسخ
2
Alirezashirani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ گزارش

سلام خسته نباشید ببخشید اگه میشه فورزا5 هم بیاری ممنون میشم با تشکر🚗

ارسال پاسخ
2
Erfan.Hunter نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ گزارش

سلام ایا امکان انلاین بازی کردن این بازی وجود داره تو همین لانچر؟

پاسخ اپراتور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام خیر متاسفانه.
ارسال پاسخ
Mr.khas نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ گزارش

سلام بازی بدون مشکل نصبو اجرا شد من هنوزم باور نمیکنم چه جوری شما اینکارو میکنید این بازی کرک نشده ولی لانچر شما اجراش کرد need for speed unbound هم که کرک نشده اجرا شد بابا دمتون گرم نمیدونم چه جوری این کارو میکنید ولی ترو خدا همین جوری ادامه بدین کارتون عالیه باید خیلی از شما حمایت بشه

پاسخ اپراتور (۱۹ دی ۱۴۰۲)
سلام خیلی ممنون لطف دارید.
ارسال پاسخ
Hosein3 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ گزارش

کی این بزی رو میتونیم دانلود کنیم؟

پاسخ اپراتور (۲۲ مهر ۱۴۰۲)
سلام دانلودش میتونید کنید مشکلی نداره.
ارسال پاسخ