جنگ ستارگان جدای: بازمانده

Star Wars Jedi: Survivor

تو تنها کسی نیستی که زنده مونده
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i7-7700 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i5-11600K @ 3.90GHz | AMD Ryzen 5 5600X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 580 (8GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 (8GB) / AMD Radeon RX 6700 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 155 GB
هشدار: این بازی برای اجرای اولیه نیاز به اینترنت بدون اتصال به VPN دارد

جنگ ستارگان جدای: بازمانده

28/04/2023
Respawn Entertainment
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 125 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۸
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ابوالفضل رتبه نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۷ گزارش

ببخشید فارسی ساز نمیزارین؟

پاسخ اپراتور (۷ آذر ۱۴۰۳)
سلام قرار گرفته که این عنوان
ارسال پاسخ
آریا نیکخواه نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

درود آیا بازی کرک شده است ؟

ارسال پاسخ
احسان صادقی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ گزارش

سلام پچ ۸ نمیشه جدا دانلود کرد ؟ حتما باید کل بازی دوباره دانلود کنم ؟ من بازی دانلود کردم فقط پچ میخوام

ارسال پاسخ
مت ب نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ گزارش

سلام.پچ ۸ رو هم خریدم اما نمیتونم با استفاده از لینک مستقیم دانلود کنم لینک‌ها برام کار نمیکنه

پاسخ اپراتور (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سلام از سایت امتحان کنید فقط
ارسال پاسخ
EM نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

پچ 8 زبان اصلی هم داره یا فقط فارسیه؟

پاسخ اپراتور (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سلام اگر خواستید انگلیسی کنید کار خاصی نداره به تلگرلم پیام بدید راهنمایی میکنن gbaz_support
ارسال پاسخ
EM نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ گزارش

سلام باید حتما پچ‌ها رو به ترتیب دانلود کنم یا میتونم مستقیم پچ8 را دانلود کنم؟نسخه دیلاکس هم میزارید یا فقط معمولی؟

پاسخ اپراتور (۱ مرداد ۱۴۰۳)
سلام اخری فقط.
ارسال پاسخ
EM نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ گزارش

سلام.من این بازی رو تازه نصب کردم(28 تیر) نیاز به نصب پچ‌ها هست؟

پاسخ اپراتور (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سلام این نسخه رایگان نسخه اولیه هست میتونید روش پچ 7.5 رو اضافه کنید.
پاسخ EM (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
حتما باید پچ 7.5 رو اضافه کنم بعد پچ 8 یا مستقیم میتونم پچ 8 رو اضافه کنم ؟ نسخه دلوکسش رو هم میزارید؟؟؟؟؟پچ 8 فقط فارسیه یا زبان اصلی هم هست
؟؟
ارسال پاسخ
امیر ا نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

سلام ممنون از لانچر عالیتون یه سوالی داشتم میخواستم بدونم من این نسخه رو دانلود کردم نیازی هست پچش رو هم دانلود کنم یا خودش آخرین بچ هست

پاسخ اپراتور (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر بدون پچ هست این نسخه.
ارسال پاسخ
mahdirp82 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

ببخشید نمیشه کاری کرد تو یه درایو دانلود کرد و تو یه درایو دیگ نصب؟ اخه 260 گیگ حافظه میخواد برا دانلود و نصب که خیلیههههه

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام نه متاسفانه.
ارسال پاسخ
1
Darketr0 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ گزارش

سلام، پچ 7.5 و 8 به ترتیب باید نصب بشه؟ چجوری هست

پاسخ اپراتور (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام بازی با پچ اخر هست نیازی به قبلی ها نیست
ارسال پاسخ
علی فراست نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ گزارش

سلام وقتتون به خیر
الان این نسخه بک آپ هست یا کرک شدست؟

پاسخ اپراتور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام تقریبا مثل کرک شده هست.
ارسال پاسخ
رسول تاک نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ گزارش

سلام و خسته نباشید
ایا میشه زیرنویس رو دانلود کرد و اجرا کرد رو بازی تو جی باز؟

پاسخ اپراتور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام متاسفانه تست نکردیم .
ارسال پاسخ
امیرحسین عسکری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ گزارش

سلام این بازی رو خودتون کرک کردید خدایی؟😂بعد واقعا رایگان و اینکه با کارت rx 570 8gb اجرا میشه ؟ ممنوننن

پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
سلام حتما قبل نصب ببینید چه نمره ای میگیره گرافیک تا یه وقت شرمنده نشیم که اجرا نشده.
ارسال پاسخ
KINGSTAR نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ گزارش

سلام.بازی سانسور شدس یا نه چون من میخوام فارسی سازشو بخرم اگر نسخه کامل نباشه نمیاره.

پاسخ اپراتور (۱۳ فروردین ۱۴۰۳)
سلام بازی اورجیناله و حذفیات نداره
ارسال پاسخ
AlirezaM02 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ گزارش

ارسال پاسخ
zand1721 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ گزارش

بعدا از اتمام تجربه این بازی جا داره ازتون تشکر کنم با این که این باز کرک نشده بود ولی به لطف شما این بازی رو تجربه کردم .

ارسال پاسخ
2
Amir1380 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ گزارش

سلام من واقعا از جی باز راضی هستم واقعا عالیه فقط یه مشکل من بازی رو دانلود کردم و نصب شد ولی وقتی میخوام برم تو بازی خیلی طول میکشه و زمان زیادی میبره میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

پاسخ اپراتور (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)
سلام تو صفحه ی بازی داخل لانچر، قسمت چرخ دنده رو بزنید، بخش مدیریت فایل ، صحت وبررسی دیتا بزنید ، با اینترنت روشن برید تو بازی
اگر دفعه ی اول نرفت 2 - 3 بار دیگه بازی رو باز کنید تا اجرا بشه
ارسال پاسخ
hesamarad نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ گزارش

ببخشید چه نسخه ایه؟

پاسخ اپراتور (۵ بهمن ۱۴۰۲)
سلام نسخه ی اولیه هست که نیازمند پچ 7.5 هست که بصورت جداگانه داخل سایت ( قسمت مادها و دی ال سی ها ) قرار دادیم
ارسال پاسخ
zand1721 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ گزارش

انصافا دمتون گرم

ارسال پاسخ
ImHika نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ گزارش

ببخشید این کرکشه دیگه؟

پاسخ اپراتور (۳۰ دی ۱۴۰۲)
بله توسط تیم جی باز انجام شده
ارسال پاسخ