Star Wars Jedi: Survivor
تو تنها کسی نیستی که زنده مونده ۱۰ | ۹
قابل اجرا در ویندوز| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core i7-7700 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1400 | Intel Core i5-11600K @ 3.90GHz | AMD Ryzen 5 5600X |
| حافظه | 8 GB | 16 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 580 (8GB) | NVIDIA GeForce RTX 2070 (8GB) / AMD Radeon RX 6700 XT (8GB) |
| DirectX | DirectX 12 | DirectX 12 |
| ذخیرهسازی | 155 GB | |
ذخیره سازی ابری |
ببخشید فارسی ساز نمیزارین؟
درود آیا بازی کرک شده است ؟
سلام پچ ۸ نمیشه جدا دانلود کرد ؟ حتما باید کل بازی دوباره دانلود کنم ؟ من بازی دانلود کردم فقط پچ میخوام
سلام.پچ ۸ رو هم خریدم اما نمیتونم با استفاده از لینک مستقیم دانلود کنم لینکها برام کار نمیکنه
پچ 8 زبان اصلی هم داره یا فقط فارسیه؟
سلام باید حتما پچها رو به ترتیب دانلود کنم یا میتونم مستقیم پچ8 را دانلود کنم؟نسخه دیلاکس هم میزارید یا فقط معمولی؟
سلام.من این بازی رو تازه نصب کردم(28 تیر) نیاز به نصب پچها هست؟
؟؟
سلام ممنون از لانچر عالیتون یه سوالی داشتم میخواستم بدونم من این نسخه رو دانلود کردم نیازی هست پچش رو هم دانلود کنم یا خودش آخرین بچ هست
ببخشید نمیشه کاری کرد تو یه درایو دانلود کرد و تو یه درایو دیگ نصب؟ اخه 260 گیگ حافظه میخواد برا دانلود و نصب که خیلیههههه
سلام، پچ 7.5 و 8 به ترتیب باید نصب بشه؟ چجوری هست
سلام وقتتون به خیر
الان این نسخه بک آپ هست یا کرک شدست؟
سلام و خسته نباشید
ایا میشه زیرنویس رو دانلود کرد و اجرا کرد رو بازی تو جی باز؟
سلام این بازی رو خودتون کرک کردید خدایی؟😂بعد واقعا رایگان و اینکه با کارت rx 570 8gb اجرا میشه ؟ ممنوننن
سلام.بازی سانسور شدس یا نه چون من میخوام فارسی سازشو بخرم اگر نسخه کامل نباشه نمیاره.
بعدا از اتمام تجربه این بازی جا داره ازتون تشکر کنم با این که این باز کرک نشده بود ولی به لطف شما این بازی رو تجربه کردم .
سلام من واقعا از جی باز راضی هستم واقعا عالیه فقط یه مشکل من بازی رو دانلود کردم و نصب شد ولی وقتی میخوام برم تو بازی خیلی طول میکشه و زمان زیادی میبره میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
اگر دفعه ی اول نرفت 2 - 3 بار دیگه بازی رو باز کنید تا اجرا بشه
ببخشید چه نسخه ایه؟
انصافا دمتون گرم
ببخشید این کرکشه دیگه؟