پورتال

Portal

۱۰ | ۸.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Portal

پورتال یک بازی تک نفره جدید از Valve است. بازی در آزمایشگاه‌های علمی مرموز Aperture Science می‌گذرد، یکی از نوآورانه ترین بازی‌های جدید نامیده می‌شود و ساعت‌ها گیم‌پلی منحصر به فرد را به گیمرها ارائه می‌دهد. بازی پورتال عمدتاً از یک سری معما تشکیل شده است که باید با تلپورت شخصیت بازی و اشیا ساده با استفاده از دستگاه پورتال که به آن "تفنگ پورتال" نیز گفته می‌شود حل شود.


دانلود بازی پورتال برای کامپیوتر


گیم‌پلی Portal

در این بازی بازیکن، قهرمان داستان یعنی شل را با دوربین اول شخص که در تخت است کنترل می‌کند. سروکله فردی از درون دیواره اتاق پیدا می‌شود و یک دایره ظاهر می‌شود که همان پرتال‌های بازی هستند. کمپانی رقیب در بازی Black Mesa نام دارد که به نظر می‌رسد آن‌ها زودتر به این فناوری دست پیدا کرده‌اند. هر اشیایی که از پورتال عبور میکند از طریق دیگری خارج میشوند که یکی از جنبه‌های مهم فیزیک بازی، تغییر جهت و حفظ حرکت است.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Portal رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین.تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (32/64-bit)/Vista/XP Windows 7 (32/64-bit)/Vista/XP
پردازنده 1.7 GHz Processor Pentium 4
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک NVIDIA GeForce3+ / ATI Radeon 8500+ GeForce FX 5500/Radeon 9500
DirectX DirectX 9.0c DirectX 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

پورتال

10/10/2007
Valve
Valve
+15
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄