سرزمین شنی

Sand Land

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی


با دنیای شنی آشنا شوید که در آن انسان ها و شیاطین از کمبود شدید آب رنج می برند -  با شاهزاده شیطان بیلزباب، دزد همراه او و کلانتر رائو نترس ملاقات کنید و تیم را در یک ماجراجویی خارق العاده در جستجوی چشمه افسانه ای پنهان در بیابان دنبال کنید. پایان تنها آغاز است، زیرا فراتر از این زمین خشک قلمرو جدیدی برای کشف وجود دارد.

در این اکشن-RPG، بازیکنان دنیای نوستالژیک و دلچسبی را خواهند دید که توسط Akira Toriyama ساخته شده است، جایی که شما به شخصیت اصلی Beelzebub تبدیل خواهید شد. بیاموزید که چگونه قدرت های او را کنترل کنید و شرکت خود را از افراد نامتناسب قهرمانانه در حال کاوش در دنیای افسانه ای SAND LAND رهبری کنید. مراقب خطرات زیادی باشید که آن را پر می کند.بین راهزنان، حیات وحش خشن، و ارتش سلطنتی، رسیدن به چشمه آسان نخواهد بود! از درایت و تخیل خود برای توسعه تانک ها و سایر وسایل نقلیه استفاده کنید که به شما کمک می کند تا با استفاده از مجموعه گسترده ای از ترکیب قطعات، در این سرزمین وسیع حرکت کنید. 

وسایل نقلیه فراتر از تصور شماقفل وسایل نقلیه ای را که می توان با قطعات مکانیکی مختلف از جمله سلاح، موتور و سیستم تعلیق تراز کرد را باز کنید. 

انواع زیادی از وسایل نقلیه از جمله تانک‌های جنگی با توپ‌های قدرتمند، موتورسیکلت‌هایی که در بیابان‌ها سرعت می‌گیرند، و ربات‌های پرش که از روی رودخانه‌ها برای کاوش در هر گوشه قاره می‌پرند، طراحی و اجرا کنید. 

تبدیل به ناجی که جهان به آن نیاز داردبیس کمپ خود را در شهر اسپینو توسعه دهید، همانطور که با ساکنان آن روابط برقرار می کنید. همانطور که افراد تبعیدی صحرا را به اسپینو می آورید، شاهد رشد شهر و قابلیت های آن باشید. به درخواست ها و خواسته های آنها گوش دهید و مواد مفید و ویژگی های شهر را باز کنید. 

ماجراجویی فراتر از تپه های شنی

از طریق SAND LAND و دره های آن سفر کنید، اسرار آن را فاش کنید، بر همه موانع غلبه کنید و ورودی دنیایی ناشناخته را بیابید.






کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-7500 @ 3.40GHz / AMD Ryzen 3 1200 AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7-8700 @ 3.20GHz
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4GB) / AMD Radeon RX 560 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 20 GB

سرزمین شنی

25/04/2024
Bandai Namco Studios
+12
حجم دانلود: 12 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

paradoxy نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ گزارش

بازی دوست داشتنی ایه دوستداران انیمه بازی کنند😊

ارسال پاسخ