هشدار مهم :
در صورت دریافت ارور the application has failed to start side-by-side configuration is incorrect باید حتما برنامه های VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 رو نصب کنید از خود مایکروسافت هم نسخه 86 و هم 64 بیتی برای هر دو مورد گفته شده.
درباره بازی
Mortal Kombat ( به عنوان Mortal Kombat 9 شناخته می شود) یک بازی ویدئویی مبارزه ای است که توسط NetherRealm Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی نهمین قسمت اصلی از سری Mortal Kombat و ریبوت نرم این فرنچایز است.

همانطور که می دانید در دیگر بازی های این سبک شما در بخش داستانی با انتخاب یک کاراکتر بازی را شروع و با مبارزاتی که با او انجام می دادید بخش داستانی را تمام کرده و در آخر داستانی مربوط به آن شخصیت روایت می شد. اما سازندگان MK یک نوآوری در این بخش انجام داده اند که داستان به طور منظم و یکپارچه روایت می شود و در هر بخش از داستان شما کنترل شخصیت تاثیر گذار بر آن قسمت را در دست می گیرید و به طور معمول در 4 مبارزه کامل شرکت می کنید. این نوع روایت نه تنها باعث جذاب تر شدن بیش ار پیش داستان در یک بازی مبارزه ای شده است، بلکه به نوعی مانع تکراری شدن بازی برای مخاطب می شود.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 7 (SP1) x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Athlon II X4 631 Quad-Core | Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core |
| حافظه | 4 GB | 8 GB |
| گرافیک | GeForce GTX 560 (1GB) | Radeon HD 5600/5700 (1GB) | GeForce GTX 960 (2GB) | Radeon R9 280 (2GB) |
| DirectX | DirectX 10 | DirectX 11 |
| ذخیرهسازی | 10 GB | |
قابل اجرا در ویندوز

این ارور برام میاددد=== the code execution cannot proceed because XINPUT1_3.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem
من بازیو دانلود کردم اول که دانلود کردم امد ولی صبح که خاستم بازی کنم نیومد
اگر میشه م
سلام حتما باید گرافیک این باشع که گفتید یخورده پایینتر باشه مورد نداره؟
سلام به عوامل محترم جی باز میشه لطفا بگین کریتوس و اینا هم داره یانه
عالی ولی من نمیتونم بازی کنم بازی ارور میده و وارد بازی نمیشه اصلا
اینو نوشته
سلام وقتتون بخیر
لطفا کمک کنید.
وقتی میخام بازی رو اجرا کنم اول صفحه اصلی بازی بالا میاد ولی یهو میپره بیرون لطفا کمک کنید.
ویندوزم ۸ pro هست
سلام من وقتی میخوام بازی اجرا کنم صفحه اصلی بازی بالا میاد اما یک دفعه میپره بیرون از بازی
سلام وقت بخیر لینک مسقیمی وجود داره تا بشه برنامه VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 دانلود کرد تو این شرایط ؟ممنون میشم پاسخ بدید
من بازیو نصب کردم و ارور میده
D:/GBAZ/Motal kombat komplete Edition/DiscContentPC/MKKE.exe
.The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect Please see the application event log or use the command-line sxstarceexe tool for more detail
اینو میگه میشه کمک کنین؟
ایا زیر نویس فارسی هم داره یا نه؟
من با دو تا ارور d3d و graphics card and support مواجه میشم
من بازیو کامل نصب کردم اجراش کردم بعد در اومدم بعد 3 ساعت خواستم رانش کنم اجراش کنم باز ارم بازی رو میاره و همون لحظه میندازه بیرون منو نگاه هم میکنم سیستمم برای این بازی کاملن مناسبه مشکلی هم تو سیستمم نیست
سلام من با ارور the code execution cannot proceed because XINPUT was not found Reinstalling the program may fix this problem روبرو میشم ویندوزم هم 11 هست وVC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME نصب دارم این هارا هم چیکار باید بکنم دایرتیکس هم نصب کردم
salam ba controler ham mishe bazi kard?
سلام من این بازی رو نصب کردم حتی VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 نصب کردم ولی بازی اصلا باز نمیشه حتی ارور هم نداره فقط بازی باز نمیشه
سلام من این ارور رو میده برام چیکار باید بکنم This game requires the june 2010 DirectX Redistributable package
Please reinstall the game
سلام این ارور برای چیه the code execution cannot proceed because XINPUT was not found Reinstalling the program may fix this problem
سلام
من این ارور میده
the application was unable to start correctliy(0xo0150004)clik ok to dose the application.
mkke.exe
the application field to start because its side by side configuratio is incurrect please see aplication event log or use command inke sxstrace.exe tool for more detail
ویندوز11 بازی پلی نمیشه ارور میده