Mortal Kombat Komplete Edition

Mortal Kombat Komplete Edition

۱۰ | ۸.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

هشدار مهم :

در صورت دریافت ارور  the application has failed to start side-by-side configuration is incorrect     باید حتما برنامه های VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 رو نصب کنید از خود مایکروسافت هم نسخه 86 و هم 64 بیتی برای هر دو مورد گفته شده.


درباره بازی 

Mortal Kombat ( به عنوان Mortal Kombat 9 شناخته می شود) یک بازی ویدئویی مبارزه ای است که توسط NetherRealm Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی نهمین قسمت اصلی از سری Mortal Kombat و ریبوت نرم این فرنچایز است. 

همانطور که می دانید در دیگر بازی های این سبک شما در بخش داستانی با انتخاب یک کاراکتر بازی را شروع و با مبارزاتی که با او انجام می دادید بخش داستانی را تمام کرده و در آخر داستانی مربوط به آن شخصیت روایت می شداما سازندگان MK یک نوآوری در این بخش انجام داده اند که داستان به طور منظم و یکپارچه روایت می شود و در هر بخش از داستان شما کنترل شخصیت تاثیر گذار بر آن قسمت را در دست می گیرید و به طور معمول  در 4 مبارزه کامل شرکت می کنید. این نوع روایت نه تنها باعث جذاب تر شدن بیش ار پیش  داستان در یک بازی مبارزه ای شده است، بلکه به نوعی مانع تکراری شدن بازی برای مخاطب می شود.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Athlon II X4 631 Quad-Core Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک GeForce GTX 560 (1GB) | Radeon HD 5600/5700 (1GB) GeForce GTX 960 (2GB) | Radeon R9 280 (2GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 10 GB

Mortal Kombat Komplete Edition

05/12/2011
NetherRealm Studios
+18
حجم دانلود: 8.82 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۷
۵ | ۳.۶

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mahde_gatel نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶ گزارش

این ارور برام میاددد=== the code execution cannot proceed because XINPUT1_3.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem

پاسخ اپراتور (۶ تیر ۱۴۰۵)
سلام دایرتیکس باید دانلود ونصب کنید
ارسال پاسخ
09165520353 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۹ گزارش

من بازیو دانلود کردم اول که دانلود کردم امد ولی صبح که خاستم بازی کنم نیومد
اگر میشه م

ارسال پاسخ
1
aminzarei642 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۵ گزارش

سلام حتما باید گرافیک این باشع که گفتید یخورده پایینتر باشه مورد نداره؟

پاسخ اپراتور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام بستگی به بازی داره ممکنه اجرا شه ممکنه اجرا نشه
ارسال پاسخ
eemamad2012 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۱۳ گزارش

سلام به عوامل محترم جی باز میشه لطفا بگین کریتوس و اینا هم داره یانه

پاسخ matinms (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵)
salm nadare kratoso
ارسال پاسخ
AMIRALI2026 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ گزارش

عالی ولی من نمیتونم بازی کنم بازی ارور میده و وارد بازی نمیشه اصلا

پاسخ اپراتور (۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام صفحه بازی رو بخونید
پاسخ AMIRALI2026 (۹ اردیبهشت ۱۴۰۵)
tha application has failed to start because its side-by-side configuration is incorect to please see the application event log or use the command - line sxstrace tool for more detail


اینو نوشته
پاسخ اپراتور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۵)
باید vc runtime 2008 رو دانلود و نصب کنید هو نسخه ۸۶ و هم ۶۴ بیت
پاسخ AMIRALI2026 (۹ اردیبهشت ۱۴۰۵)
مرسی از پاسخگویی شما
ارسال پاسخ
1
taha1405 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ گزارش

سلام وقتتون بخیر
لطفا کمک کنید.
وقتی میخام بازی رو اجرا کنم اول صفحه اصلی بازی بالا میاد ولی یهو میپره بیرون لطفا کمک کنید.
ویندوزم ۸ pro هست

پاسخ اپراتور (۸ اردیبهشت ۱۴۰۵)
سلام ارور خاصی نده نمیشه فهمید از چیه اگر ارور خاصی میده متنش رو بگید
ارسال پاسخ
AMIRAeaa نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۳۰ گزارش

سلام من وقتی می‌خوام بازی اجرا کنم صفحه اصلی بازی بالا میاد اما یک دفعه میپره بیرون از بازی

پاسخ اپراتور (۳۰ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بازی مشکلی تو اجرا نداره اصلا و تست شده سیستم قوی هم نمیخواد
ارسال پاسخ
1
Mori99 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۶ گزارش

سلام وقت بخیر لینک مسقیمی وجود داره تا بشه برنامه VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 دانلود کرد تو این شرایط ؟ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ اپراتور (۲۶ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بله شما سایت رو باز کنید پایین ترین قسمت سایت که برید زده مشکل vc runtime از اونجا میتونید دانلود ونصب کنید
ارسال پاسخ
1
hadiw123 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۶ گزارش

من بازیو نصب کردم و ارور میده
D:/GBAZ/Motal kombat komplete Edition/DiscContentPC/MKKE.exe
.The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect Please see the application event log or use the command-line sxstarceexe tool for more detail
اینو میگه میشه کمک کنین؟

پاسخ اپراتور (۲۶ فروردین ۱۴۰۵)
سلام vc runtime 2008 هم نسخه 86 و هم 64 بیت رو دانلود و نصب کنید
پاسخ hadiw123 (۲۷ فروردین ۱۴۰۵)
از کجا باید دانلود کنم میشه کمک کنین
پاسخ اپراتور (۲۷ فروردین ۱۴۰۵)
سایت رو باز کنید پایین ترین قسمت سایت نوشته vc runtime
ارسال پاسخ
1
amuirt نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۸ گزارش

ایا زیر نویس فارسی هم داره یا نه؟

پاسخ اپراتور (۱۹ فروردین ۱۴۰۵)
سلام خیر
ارسال پاسخ
Dani.sh44 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۷ گزارش

من با دو تا ارور d3d و graphics card and support مواجه میشم

ارسال پاسخ
reza894amini نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۲ گزارش

من بازیو کامل نصب کردم اجراش کردم بعد در اومدم بعد 3 ساعت خواستم رانش کنم اجراش کنم باز ارم بازی رو میاره و همون لحظه میندازه بیرون منو نگاه هم می‌کنم سیستمم برای این بازی کاملن مناسبه مشکلی هم تو سیستمم نیست

پاسخ اپراتور (۱۳ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بازی که اجرا شده بعدش نمیشه مشکل از سمت ویندپز خودتونه ممکنه انتی ویروس نزاره یا ویروس دلشته باشه سیسیتم
ارسال پاسخ
1
Ali.1384 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۱ گزارش

سلام من با ارور the code execution cannot proceed because XINPUT was not found Reinstalling the program may fix this problem روبرو میشم ویندوزم هم 11 هست وVC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME نصب دارم این هارا هم چیکار باید بکنم دایرتیکس هم نصب کردم

ارسال پاسخ
LEOTVIM نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۹ گزارش

salam ba controler ham mishe bazi kard?

ارسال پاسخ
farzaneh_82 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۶ گزارش

سلام من این بازی رو نصب کردم حتی VC RUNTIME 2008 و VC RUNTIME 2010 نصب کردم ولی بازی اصلا باز نمیشه حتی ارور هم نداره فقط بازی باز نمیشه

پاسخ اپراتور (۷ فروردین ۱۴۰۵)
سلام بازی مشکلی تو اجرا نداره و تست شده اگر مشکی هست از سمت بازی نیست و اگر اروری نده نمیشه فهمیداز چیه
ارسال پاسخ
mr_robot نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۶ گزارش

سلام من این ارور رو میده برام چیکار باید بکنم This game requires the june 2010 DirectX Redistributable package
Please reinstall the game

پاسخ mr_robot (۶ فروردین ۱۴۰۵)
سلام مجدد نصب کردم ولی باز همون ارور رو میده
پاسخ اپراتور (۶ فروردین ۱۴۰۵)
نصب کنید ارور نمیده مگه اینکه نصب نشده باشه
ارسال پاسخ
sobhanghorbani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۷ گزارش

سلام این ارور برای چیه the code execution cannot proceed because XINPUT was not found Reinstalling the program may fix this problem

ارسال پاسخ
mahdi.dehgani نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۶ گزارش

سلام
من این ارور میده
the application was unable to start correctliy(0xo0150004)clik ok to dose the application.

پاسخ اپراتور (۲۶ اسفند ۱۴۰۴)
سلام vc runtime 2008 م نسخه 86 و هم 64 بیت رو دانلود و نصب کنید
ارسال پاسخ
masterspyware نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۲ گزارش

mkke.exe
the application field to start because its side by side configuratio is incurrect please see aplication event log or use command inke sxstrace.exe tool for more detail

پاسخ اپراتور (۲۲ اسفند ۱۴۰۴)
سلام باید vc runtime 2008 هم نسخه 86 و هم 64 بیتی رو دانلود و نصب کنید
ارسال پاسخ
salari نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۲ گزارش

ویندوز11 بازی پلی نمیشه ارور میده

پاسخ اپراتور (۱۲ اسفند ۱۴۰۴)
سلام صفحه بازی نوشته شده باید vc runtime 2008 نسخع ۸۶ و هم ۶۴ بیت رو نصب کنید
ارسال پاسخ
1