رزیدنت اویل 3  با زیرنویس فارسی

Resident Evil 3 Remake.Farsi

هر کجا که بریم اون مارو پیدا می کنه !
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم پرشین گیمرز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 6/10


درباره بازی Resident Evil 3 Rmake

 Resident Evil 3 Remake یک بازی ترسناک تلاش برای بقا در سال 2020 است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این یک بازسازی از بازی Resident Evil 3: Nemesis در سال 1999 است. بازیکنان، Jill Valentine ، مامور ویژه سابق و Carlos Oliveira که یک مزدور است را کنترل می‌کنند، که در تلاش برای یافتن واکسن و فرار از یک شهر در طول شیوع ویروسی هستند. بازی از منظر سوم شخص انجام می شود و بازیکن باید در حالی که توسط موجودی به نام Nemesis تعقیب می شود، پازل ها را حل کند و هیولاها را شکست دهد. این بازی در آوریل 2020 برای PS4، Windows و Xbox-One منتشر شد.

 

بخش اعظمی از Resident Evil 3 همزمان با بازسازی 2019 Resident Evil 2 ساخته شد و هر دو بازی از موتور RE-Capcom بهره مند هستند. اگرچه همان سیر داستانی را دارد، اما بسیاری از قسمت‌ها به قصد داشتن داستانی متمرکزتر مجدد بازنگری شده اند. برگرفته از رویکرد اکشن‌محور نسخه اصلی، توسعه‌دهندگان سرعت، حرکت و انیمیشن‌های  Resident Evil 2 را اصلاح کردند و توانایی جاخالی دادن از حملات را به آن اضافه کردند. 

 

این بازی در بخش‌های ویژه ای از بازیکن می‌خواهد تا در دوره ی کوتاهی، شخصیت مکمل، Carlos Oliveira را کنترل کند. بازیکنان باید برای باز کردن درها، بالا رفتن از نردبان و برداشتن وسایل، محیط را کاوش کند. زمانی که یک کالا جمع آوری می شود، در یک محفظه ی قابل حمل شخصیت بازی ذخیره می شود که در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت. اقلام موجود در این محفظه را می توان برای حل پازل ها و دسترسی به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترسی بود، استفاده، بررسی و ترکیب کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند نقشه‌هایی را برای دسترسی به بخش‌های ناشناخته از جریان بازی جمع آوری کنند، به کمک این نقشه ها بازیکن می تواند بفهمد یک منطقه هنوز آیتم‌هایی را برای جمع‌آوری دارد یا خیر. 

 

همانطور که بازیکن در طول بازی پیشروی می کند، انواع هیولاهای کنترل شده توسط کامپیوتر سعی می کنند مانع پیشرفت بازیکن شوند. بازیکن می تواند از چندین سلاح از جمله چاقو، سلاح گرم و نارنجک استفاده کند. برخی از سلاح ها را می توان با پیدا کردن قطعات اضافی برای بهبود عملکردشان سفارشی سازی کرد.همانطور که در بالا گفته شد، موجودی به نام Nemesis بعنوان شخصیت منفی اصلی بازی، بازیکن را در لحظات کلیدی تعقیب می کند. او به تدریج به اشکال تهاجمی تر جهش پیدا می کند زیرا بازیکن او را در طی چندین برخورد شکست می دهد. در درجه های سختی بالاتر، مهمات و آیتم‌های بازیابی سلامت کمیاب هستند. بهترین روش برای پیشروی این است که تا حد ممکن با زامبی ها درگیر نشوید و آنها را دریبل کنید. Jill  این توانایی را دارد که حملات دریافتی از فاصله نزدیک را جاخالی دهد، در حالی که کارلوس می تواند حملاتی چون مشت و لگد روی زامبی ها انجام دهد.اگر Jill  یا Carlos بمیرند، بازیکن باید بازی را دوباره از آخرین نقطه ی Save شده شروع کند.



برای دانلود ویدیو آموزش شناساندن فایلهای دانلودی با لینک مستقیم به لانچر  اینجا کلیک کنید


دانلود بازی با لینک مستقیم


دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

رزیدنت اویل 3 با زیرنویس فارسی

03/04/2020
حجم دانلود: 20 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

morteza008 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

سلام به یه نقطه از بازی که میرسم کلا هیچ کلیدی کار نمیکنه فقط موس کار میکنه و حتی Esp هم کار نمیکنه فقط باید با Alt+F4 از بازی خارج بشم و مجدد به همون ئنقطه از بازی میرسم باز همون ایراد تکرار میشه راهنمایم کنید لطفا

ارسال پاسخ
entirepro414 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ گزارش

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم اگه دوبله فارسی بریزم ماد ellie میشه روش گذاشت بعد تو ماد الی . جول هم هست

بعد مخواستم بگم میتونین gtav دوبله فارسی با ماد بذارید خیلی ممنون

پاسخ اپراتور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سلام تست نکردیم دوبله رو متاسفانه.
ارسال پاسخ
1