DIAOKO
۱۲
بازیها
۰
مدالها
۲۰۳:۰۷
ساعات بازی













با سلام خدمت دوستان گرامی.با دسته معمولی میشه بازی کرد یا باید برند خاصی باشه؟بعد دو تا شبیه ساز داخل بازی هست که هر دو رو امتحان کردم ولی وارد بازی نمیشم دوستانی که بازی کردن لطف کنن راهنمایی کنن از چه دسته و از چه شبیه سازی استفاده کنم.خیلی ممنونم از پاسخگویی.
دوستانی که بازی کردند با چه نوع دسته ایی وصل میشه نرم افزار خاصی میخواد برای نصب دسته لطفا راهنمایی کنید