Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

تا زمانی که بشر وجو دارد، جنگ هم وجود دارد
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered نسخه ارتقا یافته Call of Duty 4: Modern Warfare است که توسط Raven Soft ساخته شد و در سال 2016 به بازار عرضه شد. تغییرات اصلی این نسخه پیشرفت های گرافیکی و نورپردازی و توسعه صداهای بازی بوده است. همچنین تغییرات کوچکی در قسمت بازی چند نفره به چشم می خورد. سبک این بازی تیرانداز اول شخص (FPS) است و بر خلاف نسخه‌های قبلی این سری در فضای جنگ جهانی ساخته نشده است. داستان بازی در سال 2011 اتفاق می‌افتد. گروهی جدایی‌‌طلب درگیر یک جنگ شهری با نیروی‌های نظامی روسیه می‌شوند، که هدف سر کرده آن‌ها سرنگونی دولت فعلی روسیه و برگرداندن روسیه به وضعیتی مشابه شوروی سابق است. در ادامه داستان مشخص می‌شود که ارتباطی بین گروه جدایی‌طلب در روسیه و گروه تروریستی وجود دارد. بازیکن در جریان داستان در نقش های مختلف ظاهر شده و کنترل شخصیت‌های مختلفی را به دست می‌گیرد که هدف همگی آنها، متوقف کردن جریان جنگ طلبانه است. 

داستان بازی، نیروهای تفنگدار دریایی ایالات متحده (USMC) و سرویس هوایی ویژه (SAS) را دنبال می‌کند که ماموریت‌هایی را برای مبارزه با یک گروه جدایی‌طلب در خاورمیانه و یک گروه ملی‌گرای افراطی در روسیه به عهده می‌گیرند.

توسعه پس از انتشار یک دادخواست آنلاین با درخواست بازسازی Modern Warfare آغاز شد. Activision از Raven Software - که در توسعه بازی‌های گذشته Call of Duty کمک کرده بود - برای توسعه Modern Warfare Remastered استفاده کرد، در حالی که توسعه‌دهنده اصلی Infinity Ward نظارت داشت. Modern Warfare Remastered دارای پیشرفت‌های گرافیکی گسترده، انیمیشن‌های به‌روز شده، و جلوه‌های صوتی اصلاح‌شده و همچنین موارد جدید است. گیم پلی اصلی را با تنظیمات کوچک حفظ می کند. 

منتقدان Modern Warfare Remastered را به دلیل گرافیک پیشرفته، صدای اصلاح شده و طیف وسیعی از تغییرات دیگر تحسین کردند. آن‌ها GamePlay  بازی را به خاطر چیزی که یک کمپین تک‌نفره چالش‌برانگیز و خلاقانه در نظر گرفته می‌شد در مقایسه با بازی‌های بعدی این سری تحسین کردند. حالت چند نفره به دلیل سادگی و تازگی آن مورد تحسین قرار گرفت. 

در جریان بازی، بازیکن می‌تواند دو اسلحه متفاوت حمل کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کند. انواع سلاح‌های گرم مدرن و تجهیزات مختلف در بازی برای استفاده کردن وجود دارند. شخصیت در حال کنترل دارای میزان سلامتی (Health Bar) نیست و در صورت زخمی شدن کافیست در جایی پناه بگیرد تا ظرف چند ثانیه مجدد احیاء شود. گرافیک و طراحی فضاهای بازی نسبت به سال ساخت، بدون نقص محسوب می‌شود. طرفداران سبک تیراندازی از انجام این بازی لذت کافی را خواهند برد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4340 @ 3.60GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Ryzen 5 1600X
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 390 (4GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 55 GB

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

04/11/2016
Beenox
Activision
+18
حجم دانلود: 37.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۵
۵ | ۴.۷

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

cyrusgreat نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ گزارش

سلام ببخشید مولتی پلیر افلاین بازی فعاله؟

پاسخ اپراتور (۲۴ شهریور ۱۴۰۳)
سلام فقط بخش کمپین داره
ارسال پاسخ
بهنام مرادی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ گزارش

سلام بخش مولتی پلیر آنلاین بازی فعال هست؟"

پاسخ اپراتور (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
HamzehDi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ گزارش

سلام چطوره میشه با دسته پلی ؟

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام متاسفانه تست نکردم.
ارسال پاسخ
arvin.ajool نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ گزارش

سلام خسته نباشید. من این بازی رو نصب کردم و پس از نصب هم 66 گیگ فضای خالی دارم.سیستمم هم لوک 2023 هستش .اما موقع ورود به بازی ارور out of memory eror رو میده.لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم؟

ارسال پاسخ
rexthenone نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ گزارش

سلام بعد از رد کردن چند مرحله کرش میکنه و ارور "the gpu instance has been suspended" میده مشکل از چیه؟

پاسخ اپراتور (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام بازی خودش باگ داره باید برید تو تنظیمات shader preload و shader preload during cinematic رو off کنید مرحله رو رد کنید دوباره on کنید.
ارسال پاسخ
2
Dorcci نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ گزارش

سلام بازی برای من تمام صفحه نمیشه

پاسخ اپراتور (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)
سلام از داخل Settings داخل بازی، قست Display، روی Full Screen بذارید.
ارسال پاسخ