Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

بازگشت پر هیاهوی یک عنوان پر طرفدار
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Call of Duty: Modern Warfare 2-Campaign Remastered عنوانی در سبک اکشن / تیراندازی با زاویه دوربین اول شخص است که در سال 2020 ابتدا برای PS4 و پس از چند ماه برای PC و Xbox One روانه بازار شد. این عنوان در واقع نسخه ریمستر (Remaster) قسمت دوم از سری Call Of Duty Modern Warfare است که در سال 2009 ارزه شده بود و حالا توسط کمپانی Activision و با همکاری کمپانی Beenox مطابق استانداردهای بازی‌های روز دنیا بازسازی شده است. 

 

Call of duty: Modern Warfare 2-Campaign Remastered، خلاف آنچه هواداران پروپاقرص مجموعه "Call of Duty" انتظار داشتند، تنها در حالت تک نفره داستانی ارزه شد که با توجه به محبوبیت بالای حالت چند نفره‌ نسخه‌ی اصلی، چندان قابل انتظار نبود. 

 

اگر شما هم از طرفدارن این مجموعه باشید احتمالا نسخه اصلی این بازی را به عنوان یکی از بهترین قسمت های این مجموعه به خاطر دارید که یکی از نقاط قوت آن در سال 2009، تنوع بالای مراحل و نقشه های متنوع بازی بود. داستان بازی در قالب مراحل متعدد و در مناطق مختلفی دنبال میشد؛ از کوهستان و دریا گرفته تا شهرها و کشورهایی مثل افغانستان، واشنگتن آمریکا و ریو دو ژانیروی برزیل. فضاسازی بازی هم عموما شهرهای ویران شده از آتش جنگ و پایگاه های نظامی، جنگل و کوهستان هستند؛ تنوع در فضا سازی را میتوان یکی از نقاط قوت مجموعه Call of Duty دانست که نسخه‌ی بازسازی شده Modern Warfare 2 هم این عنصر را کماکان به عنوان یک نقطه قوت به همراه دارد. 

 

اما اگر این بازی همان مراحل و همان سیر نسخه اصلی را تکرار میکند، چه دلیلی دارد که به سراغ آن بروید؟! اصلی‌ترین دلیل شاید همین باشد که این عنوان، بازسازی شده نسخه اصلی بوده و این بدان معناست که کیفیت گرافیک و فیزیک بازی مطابق استانداردهای روز از نو ساخته شده است. گرافیک بازی نسبت به نسخه اصلی پیشرفت چشم گیری داشته که به وضوح قابل تشخیص است. حرکات شخصیت‌ها، بیان احساسات و اواطف با استفاده از حرکات نرم‌ و طبیعی‌تر، لذت انجام این بازی را از قبل دو چندان کرده. بافت گرافیکی در فضای بازی آنچنان پیشرفت کرده که شاید کسی که این مجموعه را نشناسد، تشخیص ندهد که این بازی در اصل سال 2009 ساخته شده و این تنها نسخه بازسازی شده است. تمامی اینها در المان‌های صمعی بازی و کیفیت صداگذاری نیز قابل مشاهده است. 

 

روند بازی به گونه ای طراحی شده که لذت انجام یک بازی تیراندازی اول شخص را در بازیکن ایجاد کند. تنوع اسلحه در این نسخه بسیار بالا بوده و بازیکن میتواند از بین فهرست بزرگی از تفنگ های مسلسل، کلت و تک تیرانداز، نارنجک، سلاح مورد علاقه خود را پیدا کرده و لذت انجام یک بازی تیراندازی اول شخص خوش‌ساخت را تجربه کند. هوش مصنوعی دشمنان به خوبی طراحی شده و اینطور نیست که بی هدف تیراندازی کنند و به راحتی از پا دربیایند؛ البته شاید از این لحاظ نتوان این عنوان را با بازی های روز هم سطح دانست، اما اگر سطح سختی بازی را روی حالت پیشرفته قرار دهید، حتی در برابر دشمنان ساده و ابتدایی بازی نیز با مشکل رو به رو خواهید شد و مجبورید محطاتانه‌تر پیش بروید. اما در سطوح پایین‌تر درجه سختی، شاید هر کسی، حتی بازیکنان نچندان حرفه‌ای هم از انجام این بازی لذت ببرند و با مشکل چندانی رو به رو نشوند. 

 

داستان از 5 سال بعد از Modern Warfare 1 آغاز میشود. ملیت‌گراهای افراطی روسیه را تحت سلطه خود درآورده‌اند و شخصیت منفی قسمت قبل (Imran Zakhaev ) را قهرمان ملی خود میدانند. خبری از شخصیت اصلی سری قبل، CaptainPrice نیست و سوپ (Soap) حالا به جای او فرماندهی یگان ویژه عملیاتی را به عهده دارد. البته فرماندهی بالاتری نیز به داستان اضافه شده که از اون به نام ژنرال شفرد (General Sheperd) یاد میشود. 

 

در طرف دیگر هم شخصیت جدیدی به نام Vladimir Makarov معرفی میشود که افسر سابق ارتش روس و دشمن اصلی در داستان بازی است. وی عامل چندین حمله تروریستی در کشورهای اروپایی است. اما در ادامه پی میبرید که هدف اصلی وی در واقع شروع جنگ جهانی سوم است و شما در قالب 5 شخصیت مختلف و طی مراحل متعدد باید جلوی Makarov را گرفته و وی را به سزای اعمالش برسانید. اما همیشه هم شانس با شما همراه نخواهد بود و علاوه بر آن عده‌ای هم هستند که در قالب دوست، قصد خیانت به شما را دارند. 

 

از نکات مثبت این بازی همانطور که پیش‌تر گفته شد میتوان به ارتقاء سطح کیفی بازی از لحاظ گرافیک و صداگذاری اشاره کرد. فیزیک بازی نسبت به نسخه اصلی و نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی داشته. انفجارها و تیراندازی ها حالا باورپذیری بیشتری دارند و تنوع اسلحه ها و محیط های بازی هم از دیگر نکات قابل ذکر این عنوان هستند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4340 @ 3.60GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD Ryzen 5 1600X
حافظه 8 GB 12 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 7950 / R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 580 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 80 GB

Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

30/04/2020
Infinity Ward
Activision
+18
حجم دانلود: 43.6 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۶
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

یوسف آوینی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ گزارش

ای کاش بازی مناسب مک هم قرار میدادید

ارسال پاسخ
ahmadp نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

سلام برای ویندوز یازده اوکیه این نسخه؟

ارسال پاسخ
amier25 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

سلام و خسته نباشید یک سوال داشتم می‌خواستم بدونم که این بازی بادسته هم قابل اجراست یا فقط با موس و کیبورد میشه بازی کرد
با تشکر

پاسخ اپراتور (۲۰ تیر ۱۴۰۳)
سلام متاسفانه تست نکردم.
پاسخ amirali_amiri (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
man ham ba daste va ham ba mos va kibord test kardam va kar mikonad
ارسال پاسخ
2
mahancomix نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ گزارش

ببخشید چرا وقتی دارم دانلود میکنم ارور swich to رو میاره و من نمیدونم باید چیکار کنم

پاسخ اپراتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۳)
سلام عکس کامل ارور رو به پشتیبانی تلگرام بفرستین راهنماییتون کنن @Gbaz_Support
ارسال پاسخ
وحید میرزاپور نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ گزارش

سلام ببخشید بازی صد در صد اجرا می‌شه چون اکثر کرک‌های بازی تو نت کار نمی‌کنه و ارور می‌ده

پاسخ اپراتور (۱۲ آبان ۱۴۰۲)
سلام والا تست شده بازی ولی خوب سیستم با سیستم فرق داره.
ارسال پاسخ
A.V.N.2000 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ گزارش

سلام این کالاف جدیدا که کرک نشدن نمیزارین

پاسخ اپراتور (۲۴ مرداد ۱۴۰۲)
سلام چون اتصال داعم به نت میخوان فعلا شدنی نیست.
ارسال پاسخ
Reza_1379 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ گزارش

بازی دوبله هستش؟

پاسخ اپراتور (۱۰ مرداد ۱۴۰۲)
سلام خیر.
پاسخ Reza_1379 (۱۰ مرداد ۱۴۰۲)
کاش میشد لااقل زیرنویس براش چسبوند
ارسال پاسخ
1
آرش پرایس نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ گزارش

سلام
میشه بخش آنلاین رو هم پلی داد یا فقط داستانی؟

پاسخ اپراتور (۲۰ خرداد ۱۴۰۲)
فعلا فقط بخش داستانی
ارسال پاسخ